Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На Солом’янській вулиці перерозподілили дорожній простір, зробивши замість трьох автомобільних смуг по чотири метри завширшки — дві вужчі (по три метри) автомобільні смуги, смугу громадського транспорту (3,5 метра) та велосипедну смугу (1,5 метра). Про це повідомляє заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

«На противагу багатьом скептикам, які з впевненістю казали, що автомобілісти завжди будуть у пріоритеті, місто поступово, але впевнено йде шляхом відходу від автомобілецентрізму і перерозподіляє дорожній простір між усіма учасниками руху по системі пріоритетів “пішохід, зокрема маломобільний — велосипед — громадський транспорт — автомобіль”», — заявив він.

Велосмуги на Солом’янській мають довжину 3,7 кілометра і поєднують велодоріжку на Волгоградській та проєктний магістральний веломаршрут «Солом’янка–Центр», який пройде через Солом’янську площу. Наразі проєкт проходить державну експертизу.

Крім цього на перехрестях з Солом’янської з Волгоградською / Андрія Головка та Максима Кривоноса / Генерала Шаповала нанесли коробчасту (вафельну) розмітку. Це перша така розмітка в Києві.

Її функція — позначати перехрестя, нагадуючи водіям про правило дорожнього руху, яке забороняє заїжджати на цю зону, якщо затори не дозволяють проїхати далі.

Новий ДСТУ, який дозволяє наносити таку розмітку, набув чинності першого серпня. В Одесі відразу вирішили розмітити таким чином кілька перехресть у центрі.

Густєлєв також повідомив, що незабаром окремі велосипедні смуги мають з’явитися на бульварі Лесі Українки — після заміни покриття і зміни схеми організації руху. Поки що на цій вулиці нанесли піктограми, що дозволяють велосипедистам їхати в одній смузі з громадським транспортом.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button