На Солом’янці облаштували велодоріжку за рахунок автомобільної смуги
Замість трьох автомобільних смуг зробили дві вужчі, смугу громадського транспорту та велосмугу.
Замість трьох автомобільних смуг зробили дві вужчі, смугу громадського транспорту та велосмугу.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На Солом’янській вулиці перерозподілили дорожній простір, зробивши замість трьох автомобільних смуг по чотири метри завширшки — дві вужчі (по три метри) автомобільні смуги, смугу громадського транспорту (3,5 метра) та велосипедну смугу (1,5 метра). Про це повідомляє заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
«На противагу багатьом скептикам, які з впевненістю казали, що автомобілісти завжди будуть у пріоритеті, місто поступово, але впевнено йде шляхом відходу від автомобілецентрізму і перерозподіляє дорожній простір між усіма учасниками руху по системі пріоритетів “пішохід, зокрема маломобільний — велосипед — громадський транспорт — автомобіль”», — заявив він.
Велосмуги на Солом’янській мають довжину 3,7 кілометра і поєднують велодоріжку на Волгоградській та проєктний магістральний веломаршрут «Солом’янка–Центр», який пройде через Солом’янську площу. Наразі проєкт проходить державну експертизу.
Крім цього на перехрестях з Солом’янської з Волгоградською / Андрія Головка та Максима Кривоноса / Генерала Шаповала нанесли коробчасту (вафельну) розмітку. Це перша така розмітка в Києві.
Її функція — позначати перехрестя, нагадуючи водіям про правило дорожнього руху, яке забороняє заїжджати на цю зону, якщо затори не дозволяють проїхати далі.
Новий ДСТУ, який дозволяє наносити таку розмітку, набув чинності першого серпня. В Одесі відразу вирішили розмітити таким чином кілька перехресть у центрі.
Густєлєв також повідомив, що незабаром окремі велосипедні смуги мають з’явитися на бульварі Лесі Українки — після заміни покриття і зміни схеми організації руху. Поки що на цій вулиці нанесли піктограми, що дозволяють велосипедистам їхати в одній смузі з громадським транспортом.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті