Восени відвідуваність київських кафе зросла на 20% у порівнянні з доковідним періодом
Стрімке наближення Києва до червоної зони спонукає сходити до ресторану, доки це ще можливо.
Стрімке наближення Києва до червоної зони спонукає сходити до ресторану, доки це ще можливо.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У вересні-жовтні заклади громадського харчування відвідало в 1,5 раза більше гостей у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, повідомила НВ з посиланням на гендиректорку компанії «Ресторанний консалтинг» Ольгу Насонову.
Крім того, у порівнянні з аналогічним період 2019 року, тобто до пандемії коронавірусу, зараз у ресторани ходять на 20% більше відвідувачів.
Киян не відлякують ані висока смертність третьої хвилі, ані ціни на страви та напої, які з початку цього року зросли на 20-30%.
Навпаки, наближення Києва до червоної зони спонукає сходити до ресторану, доки це ще можливо. Також частіше зазирають до закладів через холодну погоду.
«Чутки про обмеження роботи позитивно позначаються на ресторанному ринку», — стверджує Насонова.
У КМДА попередили, що днями Київ потрапить у червону зону карантину. Рішення про це мають винести сьогодні, 22 жовтня.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті