Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/chinamakyiv

У вересні-жовтні заклади громадського харчування відвідало в 1,5 раза більше гостей у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, повідомила НВ з посиланням на гендиректорку компанії «Ресторанний консалтинг» Ольгу Насонову.

Крім того, у порівнянні з аналогічним період 2019 року, тобто до пандемії коронавірусу, зараз у ресторани ходять на 20% більше відвідувачів.

Киян не відлякують ані висока смертність третьої хвилі, ані ціни на страви та напої, які з початку цього року зросли на 20-30%.

Навпаки, наближення Києва до червоної зони спонукає сходити до ресторану, доки це ще можливо. Також частіше зазирають до закладів через холодну погоду.

«Чутки про обмеження роботи позитивно позначаються на ресторанному ринку», — стверджує Насонова.

У КМДА попередили, що днями Київ потрапить у червону зону карантину. Рішення про це мають винести сьогодні, 22 жовтня.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button