Сільпо розігрує подарунки на підтримку екосвідомого споживання. Що потрібно зробити?
Відвідувачам пропонують дати собі обіцянку відмовитися від використання одноразових стаканчиків.
Відвідувачам пропонують дати собі обіцянку відмовитися від використання одноразових стаканчиків.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 315 днів. За цей час ми опублікували 26441 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: unsplash.com
Мережа супермаркетів «Сільпо» запустила кампанію на підтримку екосвідомого споживання. Відвідувачам пропонують дати собі обіцянку відмовитися від використання одноразових стаканчиків та перейти на багаторазові чашки.
До ініціативи вже долучилися ведучий і YouTube креатор Євген Синельников, музикант Валерій Харчишин, блогери Мурафа, Олена Венум і Люда з Голівуда. Щоб взяти участь у розіграші подарунків від «Сільпо», пропонують:
Організатори пропонують сфотографувати та опублікувати результат у соцмережах з хештегом #мій_останній_стаканчик та тегом @silpoua. Компанія розігрує п’ять подарункових сертифікатів на тисячу гривень на покупки.
«Сільпо» – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на жовтень 2021-го нараховує понад 318 супермаркетів, зокрема чотири делікатес-маркети Le Silpo.
У дослідженні, опублікованому в журналі Nature Sustainability, йдеться, що пакування від готових страв і напоїв виявилося найпоширенішими пластиковими предметами, які забруднюють світовий океан.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті