Сільпо розігрує подарунки на підтримку екосвідомого споживання. Що потрібно зробити?
Відвідувачам пропонують дати собі обіцянку відмовитися від використання одноразових стаканчиків.
Відвідувачам пропонують дати собі обіцянку відмовитися від використання одноразових стаканчиків.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Мережа супермаркетів «Сільпо» запустила кампанію на підтримку екосвідомого споживання. Відвідувачам пропонують дати собі обіцянку відмовитися від використання одноразових стаканчиків та перейти на багаторазові чашки.
До ініціативи вже долучилися ведучий і YouTube креатор Євген Синельников, музикант Валерій Харчишин, блогери Мурафа, Олена Венум і Люда з Голівуда. Щоб взяти участь у розіграші подарунків від «Сільпо», пропонують:
Організатори пропонують сфотографувати та опублікувати результат у соцмережах з хештегом #мій_останній_стаканчик та тегом @silpoua. Компанія розігрує п’ять подарункових сертифікатів на тисячу гривень на покупки.
«Сільпо» – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на жовтень 2021-го нараховує понад 318 супермаркетів, зокрема чотири делікатес-маркети Le Silpo.
У дослідженні, опублікованому в журналі Nature Sustainability, йдеться, що пакування від готових страв і напоїв виявилося найпоширенішими пластиковими предметами, які забруднюють світовий океан.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті