Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24979 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Мережа супермаркетів «Сільпо» запустила кампанію на підтримку екосвідомого споживання. Відвідувачам пропонують дати собі обіцянку відмовитися від використання одноразових стаканчиків та перейти на багаторазові чашки.

До ініціативи вже долучилися ведучий і YouTube креатор Євген Синельников, музикант Валерій Харчишин, блогери Мурафа, Олена Венум і Люда з Голівуда. Щоб взяти участь у розіграші подарунків від «Сільпо», пропонують:

  • влаштувати краш-тест стаканчику: наприклад, розривати гофрований папір;
  • написати «Мій останній» і розписатись;
  • перетворити стаканчик на витвір мистецтва.

Організатори пропонують сфотографувати та опублікувати результат у соцмережах з хештегом #мій_останній_стаканчик та тегом @silpoua. Компанія розігрує п’ять подарункових сертифікатів на тисячу гривень на покупки.

«Сільпо» – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на жовтень 2021-го нараховує понад 318 супермаркетів, зокрема чотири делікатес-маркети Le Silpo.

У дослідженні, опублікованому в журналі Nature Sustainability, йдеться, що пакування від готових страв і напоїв виявилося найпоширенішими пластиковими предметами, які забруднюють світовий океан.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button