Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 295 днів. За цей час ми опублікували 23622 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Mariana Montes de Oca / Unsplash

Тиждень тому інстаграм-акаунт Plant A Tree Co опублікував інтерактивний стикер з обіцянкою висадити по одному дереву за кожне фото з домашніми улюбленцями, повідомляє The Washington Post.

За лічені хвилини тисячі людей почали додавати фото зі своїми котами, собаками, хом’яками і навіть з одним віслюком, думаючи, що допомагають довкіллю. На ранок наступного дня кількість фотографій вже перевищувала 4,1 мільйона.

Plant A Tree Co заявили, що видалили пост-стикер вже за 10 хвилин, побачивши таку шалену популярність. «Ми відразу зрозуміли потенціал цього посту та усвідомили, що не маємо можливостей і ресурсів, щоби продовжувати», — йдеться у заяві акаунту, який у процесі здобув понад мільйон фоловерів.

Ініціатори кампанії зазначають, що очікували висадити максимум кількасот дерев, але не усвідомлювали, як працюють інстаграм-стикери. Зараз злощасний стикер продовжує циркулювати мережею, попри те, що автори його видалили.

Визнавши поразку, Plant A Tree Co тепер вирішила просити грошей на висадку дерев. «Будь ласка, відмітьте всіх ваших друзів і знаменитостей, щоб ми всі разом дійсно могли висадити 4 мільйони дерев», — просять ініціатори.

Це не перший випадок, коли Plant A Tree Co робить обіцянки, які не може здійснити: у 2019 році акаунт обіцяв висаджувати дерева за перепости, але виявив, що не має можливості цього зробити.

Власник Instagram, компанія Meta (колишня Facebook), заявила, що історія зі стикером «показує силу інстаграм-спільноти». Та додала, що не має стосунку до приватних ініціатив.

Зазначимо, що українська компанія Havas Digital днями теж запустила схожий флешмоб, але підійшла до питання значно прагматичніше. Обіцяють перераховувати по одній гривні фонду допомоги безпритульним тваринам Happy Paw за кожен пост про домашнього улюбленця з відповідним хештегом. Але максимальний ліміт допомоги відразу обмежили 15 тисячами гривень.

Нагадаємо, влітку президент Володимир Зеленський пообіцяв висадити мільярд дерев упродовж трьох років. Наразі виконано 3,5% програми, і ось чому.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button