Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23573 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Усі фото: H&M

Шведська компанія H&M випустила нову капсульну колекцію Circular Design у межах концепту Innovation Stories. Цей концепт демонструє нові технології виробництва сталих матеріалів.

Це четверта колекція Innovation Stories у світі, але перша в Україні. Одяг із капсули надійде в продаж 9 грудня в ТРЦ RiverMall.

Колекція присвячена циркулярній моді — одягу, для якого використовують перероблені матеріали.

Серед них — целюлозне волокно, на 60% вироблене з деревини, на 40% — з відходів, які важко переробляти, як-от пластикове паковання й килимове волокно; поліестер, отриманий з PET-пляшок; штучна шкіра з волокон виноградної шкірки, насіння й стебел, що залишилися в процесі виготовлення вина.

Також серед інноваційних матеріалів — розчинна швейна нитка, яка дає змогу легко розбирати й переробляти одяг після закінчення його життєвого циклу.

H&M часто критикують за виробництво та популяризацію «швидкої моди» (як, до речі, і за грінвошинг). Намагаючись «відмитися» від цього іміджу, компанія стверджує, що Circular Design — це речі, які можна носити роками й навіть передавати у спадок.

Дизайн побудовано на насичених кольорах і контрастних формах, де об’ємні деталі поєднуються з вузькими й обтислими. Загалом речі передають настрій вечірки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button