H&M випускає чепурну колекцію з експериментальних матеріалів (фото)
Одяг із капсули продаватиметься і в Україні — він надійде у продаж 9 грудня в ТРЦ RiverMall.
Одяг із капсули продаватиметься і в Україні — він надійде у продаж 9 грудня в ТРЦ RiverMall.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23573 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Шведська компанія H&M випустила нову капсульну колекцію Circular Design у межах концепту Innovation Stories. Цей концепт демонструє нові технології виробництва сталих матеріалів.
Це четверта колекція Innovation Stories у світі, але перша в Україні. Одяг із капсули надійде в продаж 9 грудня в ТРЦ RiverMall.
Колекція присвячена циркулярній моді — одягу, для якого використовують перероблені матеріали.
Серед них — целюлозне волокно, на 60% вироблене з деревини, на 40% — з відходів, які важко переробляти, як-от пластикове паковання й килимове волокно; поліестер, отриманий з PET-пляшок; штучна шкіра з волокон виноградної шкірки, насіння й стебел, що залишилися в процесі виготовлення вина.
Також серед інноваційних матеріалів — розчинна швейна нитка, яка дає змогу легко розбирати й переробляти одяг після закінчення його життєвого циклу.
H&M часто критикують за виробництво та популяризацію «швидкої моди» (як, до речі, і за грінвошинг). Намагаючись «відмитися» від цього іміджу, компанія стверджує, що Circular Design — це речі, які можна носити роками й навіть передавати у спадок.
Дизайн побудовано на насичених кольорах і контрастних формах, де об’ємні деталі поєднуються з вузькими й обтислими. Загалом речі передають настрій вечірки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті