Косметичний бренд Lush зник із соцмереж з етичних міркувань. Це може коштувати йому 10 мільйонів фунтів
Керівництво Lush заявляє, що непокоїться через негативний вплив соцмереж на психічне здоров’я підлітків.
Керівництво Lush заявляє, що непокоїться через негативний вплив соцмереж на психічне здоров’я підлітків.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Trung Do Bao / Unsplash
Британський виробник косметики Lush пішов з усіх соцмереж з етичних міркувань. На інстаграм-сторінці українського підрозділу компанії — лише повідомлення «Будьте деінде».
Гендиректор Lush Марк Константін прийняв таке рішення перед «чорною п’ятницею», періодом знижок, коли компанії зазвичай посилюють активність у соцмережах, щоб підвищити продажі.
Цей крок, як повідомляє The Guardian, коштуватиме компанії 10 мільйонів недоотриманого прибутку. Лише на Facebook та Instagram за сторінками Lush стежили 10,6 мільйона підписників. Виробник також закрив акаунти на Snapchat і TikTok. Винятками стали акаунти на Twitter і YouTube.
Скриншот з акаунту instagram.com/lushukraine
Керівництво Lush заявляє, що непокоїться через негативний вплив соцмереж на психічне здоров’я підлітків. У вересні в інтернет потрапило внутрішнє дослідження Facebook (зараз — Meta) про те, що через інстаграм-залежність третині дівчат менше подобається їхня зовнішність. Користувачі соцмереж постять переважно найкращі моменти свого життя та відретушовані селфі, що змушує інших порівнювати ці гарні картинки з собою й відчувати себе менш привабливими. Це призводить до депресії, тривожності, харчових розладів.
«Я подумав: (Facebook) ігнорує своє власне дослідження, а ми залучаємо людей на їхню платформу. Велика частка аудиторії Lush — це саме дівчата такого віку, — пояснює гендиректор Lush. — І йдеться не про прищі чи фарбування волосся в білявий, а про суїциди».
Константін вирішив видалити і свій персональний фейсбук-акаунт, бо вважає, що алгоритми соцмереж викликають залежність і змушують користувачів компульсивно й бездумно гортати стрічку.
Бренд має 400 магазинів по всьому світу, торік продажі оцінювалися у 438 мільйонів фунтів. Константін вважає, що відмова від соцмереж не знищить компанію, яка пережила пандемію коронавірусу.
Lush від самого заснування у 1994 році позиціює себе як етичний бренд. Продукція компанії виготовляється вручну, з натуральних компонентів, які не тестуються на тваринах. Продукцію намагаються продавати або без пакування, або в упаковці, яку легко переробити.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті