Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: UBR.ua

Компанія Fozzy Group почала тестувати два українські електромобілі моделі Konyk для доставки замовлень з мережі магазинів «Сільпо» у центрі Києва. Про це розповів керівник пресслужби Іван Пальчевський, пише UBR.

За його словами, остаточне рішення щодо продовження співпраці з розробником моделі буде ухвалюватися окремо за результатами пілотних випробувань.

Авто розробила компанія «Електропрайд». За словами директора Костянтин Сіпайло, тримісячний досвід експлуатації Konyk у службі доставки «Сільпо» показав хороші результати. Зокрема, в умовах осінньо-зимового періоду експлуатація двоколісного транспорту є вкрай проблематичною, а електромобілі компанії позбавлені цього недоліку.

«Простіше кажучи – водій і вантаж захищені від снігу та дощу, є обігрів, чотириколісна машина більш стійка на дорозі в умовах ожеледиці або снігу. При невисокій ціні самої машини — це відмінна альтернатива дво- та триколісним відкритим електроскутерам. Цей фактор часто є вирішальним для замовника», – пояснив він.

Електромобіль Konyk створено на китайській платформі. Українські інженери удосконалили ходову, переробили батарею, внесли конструктивні зміни до силової частини та багажного відділення. У базовій комплектації вантажний електромобіль коштує 6,5 тисячі доларів, а його пробіг на одному заряді складає близько 100 кілометрів. Від звичайної розетки батарея повністю заряджається за 3,5 години, але розробники планують додати швидку зарядку, яка скоротить цей процес до години.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button