Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash

За підсумками традиційного дня розпродажів «Чорної п’ятниці» 26 листопада українці оплатили через мережу торгових терміналів ПриватБанку покупок на 1,94 мільярда гривень, пише ІТС.

Загалом за тиждень розпродажів українці через cashless мережу ПриватБанку зробили 44,9 мільйона покупок на 10,8 мільярда гривень. Обсяг оплачених картками покупок «Чорної п’ятниці» у 2021 році став найбільшим за останні роки, перевищивши середньодобовий показник у 10 разів. У розстрочку купили товарів на 148 мільйонів гривень, а за весь – 84 тисячі покупок на 807 мільйонів гривень. Це перевищує минулорічні показники на 43%.

За «чорний тиждень» з 22 по 28 листопада клієнти monobank здійснили 20 мільйонів покупок на 6,5 мільярда гривень. Розстрочкою та програмою «Купівля частинами» оформили 127 тисяч покупок на 1,1 мільярд гривень.

Власник інтернет-магазину Розетка Владислав Чечоткін повідомив, що на сайт у  перший день знижок зайшло 10,5 мільйона людей.

Напередодні знижок дослідницька компанія Gradus Research провела опитування. Виявилось, що охочих скуплятись наприкінці листопада поменшало до 30%.  А на перше місце серед запланованих покупок виходить одяг – 45%, потім електроніка – 38%, 26% – побутова техніка, 24% – косметика та побутова хімія. Інша компанія – 4Service Group отримала дещо інші цифри: 67% мають намір купляти техніку, одяг – 57%, 38% – товари для дому, а косметику – 22%.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button