Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Паризький сервіс таксі G7 призупинив використання автомобілів Tesla Model 3 після смертельної аварії, що сталася минулими вихідними. Про це пише видання Electrec. Компанія відсторонила 37 водіїв даної моделі авто, 50 Tesla Model S продовжують працювати.

Водій автівки не впорався з керуванням та врізався у фургон, в результаті одна людина загинула, ще 20 отримали поранення. За словами чоловіка, він не зміг зупинити електромобіль.

Прокуратура Парижа розпочала розслідування за звинуваченням у ненавмисному вбивстві та завданні тілесних ушкоджень. У Міністерстві транспорту Франції кажуть, що поки немає жодних підстав вважати, що аварія була пов’язана з технічною несправністю цієї моделі Tesla, пише ВВС Україна. Також генеральний директор Tesla Europe заявив, що жодних попереджень щодо безпеки цієї моделі не надходило.

Це не перший випадок ДТП за участі автомобіля Tesla в режимі автопілота. Компанію звинувачують у тому, що вона вводить клієнтів в оману, завищуючи можливості своїх автомобілів, оскільки система не керує авто автоматично і водії повинні постійно зберігати контроль та увагу.

Національне управління безпеки дорожнього руху США вивчає дефект автомобілів Tesla, що призводить до «раптового ненавмисного прискорення». Вони вже отримали 127 заяв про такі інциденти. Натомість автовиробник заперечує наявність дефекту.

Tesla щоразу стверджувала, що це була помилка користувача через неправильне натискання педалі, що означає, що водій натискав на акселератор, а не на гальма.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button