Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Скріншот

У Фінляндії чоловік підірвав власний електромобіль Tesla Model S 2013 року випуску. Він це зробив через невдоволення якістю електрокара та вартістю його обслуговування. Відео, опублікуване в Youtube, вже набрало 2,5 мільйони переглядів.

За його словами, на щитку приладів під час руху висвітлилося повідомлення про поломку та необхідність зупинитися. Після зупинки машина відмовилася запускатися та їхати. Він викликав евакуатор та повіз авто в офіційний сервісний центр, де його оглядали майже місяць.

Чоловік вирішив підірвати авто, коли дізнався вартість обслуговування в офіційному сервісі: ремонт батареї оцінили у 22,5 тисячі доларів. Оскільки авто вже вісім років, то гарантія на нього не поширюється.

Електрокар начинили 30 кілограмами динаміту, а за кермо посадили манекен з обличчям директора Tesla Ілона Маска. Машину відвезли на кар’єр та підірвали у присутності глядачів.

Раніше ми писали, що у Норвегії власники автомобілів Tesla Model S, випущених у 2013-2015 роках, помітили погіршення в роботі акумуляторів у 2019 році після програмного оновлення. Тоді суд визнав Tesla винною в «погіршенні» роботи акумуляторів – навмисному обмеженні їхньої роботи. Суд зобов’язав компанію виплатити по 16 тисяч доларів постраждалим власникам авто.

Автомобіль Tesla Model S вперше був представлений на Франкфуртському автосалоні в 2009 році, продажі в США почалися в червні 2012 року. З того часу авто неодноразово оновлювали.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button