Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 281 днів. За цей час ми опублікували 23527 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Hugh Han / Unsplash

Люди проводять у смартфонах у середньому 4 години 48 хвилин — або третину всього часу, що вони не сплять. Це на 30% більше, ніж у 2019 році.

При цьому з кожних 10 хвилин люди проводять 7 хвилин у соцмережах (переважно в тіктоці), фото- та відеозастосунках.

Такі дані компанії App Annie, що моніторить мобільні застосунки. Подібні цифри озвучував і британський регулятор Ofcom, який, однак, рахував також і час, проведений за переглядом телевізора, повідомляє BBC.

Час, проведений у мобільних застосунках, компанія вимірювала на прикладі десяти ринків, зокрема таких як США, Канада, Мексика, Туреччина, Індія, Сінгапур і Японія. При цьому в Індонезії, Бразилії та Південній Кореї люди проводять понад п’ять годин на день у мобільних телефонах.

За минулий рік люди у світі завантажували мобільні застосунки 230 мільярдів разів і витратили на них 170 мільярдів доларів.

Найчастіше встановлювали собі на смартфони TikTok. У ньому люди стали проводити на 90% більше часу, ніж роком раніше. За прогнозом, до кінця цього року кількість активних користувачів тіктоку перевищить 1,5 мільярда на місяць.

Найпопулярнішим відеостримінговим застосунком лишається YouTube. Його завантажили понад 100 мільйонів разів у 60 різних країнах. Netflix посідає друге місце в більшості країн.

«Великі екрани потроху відмирають, в той час, як мобільні телефони продовжують бити рекорди практично за всіма параметрами — кількістю проведеного часу, кількістю завантажень та прибутками», — зазначає голова App Annie Теодор Кранц.

Індустрія мобільних ігор також зростає. За рік люди витратили 116 мільярдів на це. Особливо популярними виявилися гра Hair Challenge, в якій гравці мають вберегти своє довге волосся від лез, і гра Bridge Race, де потрібно будувати мости.

Скриншоти ігор Bridge Race та Hair Challenge

Хоча користувачів незмінно скаржаться на надмір реклами в іграх, цей сегмент чудово почувається — витрати на рекламу за рік сягнули 295 мільярдів доларів.

Пандемія COVID-19 сприяла посиленню застосунків для доставки їжі, таких як Uber Eats (в Україні цей сервіс закрився після на початку пандемії). У 2021 році користувачі заходили у такі застосунки на 50% частіше, ніж у 2020-му. Так само зростання продемонстрували програми для здоров’я і фізичних вправ, а також для медитації й заспокоєння.

Люди також стали проводити на платформах для знайомств на 95% більше часу, ніж у 2018 році.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button