Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Рух ЧЕСНО

На фасадах будинків, на вулицях Києва та в метро з’явилося чимало реклами з зображенням Віталія Кличка та логотипом його партії УДАР. Всі ці постери закликають вакцинуватися від COVID-19, тому вона виглядає як соціальна реклама.

Рух ЧЕСНО марно намагався з’ясувати, хто розмістив цю рекламу й на яких умовах. У КМДА довго барилися з відповіддю й навіть подовжували розгляд до 20 робочих днів. Зрештою заявили, що зображення розмістили за зверненням громадської організації «УДАР Віталія Кличка», бюджетних коштів не витрачали, і що це не є соціальною рекламою.

Та в ГО «УДАР Віталія Кличка» це заперечують. «З нашої ГО ніхто не замовляв, ніякої сплати не було. Це я вам кажу, у нас відкриті рахунки, ніхто нічого від ГО не замовляв, у нас взагалі тільки депутатська діяльність», — заявляє керівниця організації Ірина Дриженко.

У пресслужбі партії УДАР спочатку відповіли, що реклама у метрополітені — соціальна, але, почувши, що КМДА заявляє протилежне, запросили письмовий запит. Також заявляють, що «запит на розміщення сюжетів робила ГО».

В УДАРі також стверджують, що замовляли лише рекламу з написом «Збережи життя. Врятуй країну».

А от щодо реклами «Удар по COVID-19», запевняють, що тут «удар» — це просто таке дієслово, яке могли вжити для «лаконічності й емоційності». «За цих умов, розміщення даного рекламного сюжету могло відбуватися на безоплатній основі», — зазначили в політсилі Кличка.

У 2021 році КМДА за дорученням міського голови розмістила 236 носіїв соціальної реклами. На більшості сюжетів був зображений міський голова Віталій Кличко.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button