Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23273 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash

Прокуратура Каліфорнії звинуватила водія автомобіля Tesla Model S у ненавмисній ДТП, в якій загинуло двоє людей. Це перший такий випадок, пише Associated Press.

Наприкінці 2019 року автомобіль на автопілоті проїхав на червоне світло і врізався в Honda Civic на перехресті. Двоє пасажирів останньої загинули. Водій Tesla та його супутниця потрапили до лікарні. Водій авто не визнав себе винним. Його звільнили під заставу, поки справа перебуває на розгляді. Попереднє слухання відбудеться наприкінці лютого.

Сім’ї загиблих подали до суду на Tesla та водія. Вони заявили про недбалість з боку водія та звинуватили компанію Ілона Маска у продажу несправних автомобілів. Спільний судовий розгляд заплановано на середину 2023 року.

У судовій справі функція автопілота в електрокарі не згадується. При цьому Національне управління безпеки дорожнього руху США, яка організувала команду для розслідування інциденту, підтвердила, що функція була активною під час ДТП. В управлінні коментують, що на сьогодні жодний автомобіль не має права для повного «самоврядування». Незалежно від того, чи активований автопілот, водій повинен постійно контролювати дорожню ситуацію і дивитися на дорогу.

Нацуправління вивчає дефект автомобілів Tesla, що призводить до «раптового ненавмисного прискорення». Вони вже отримали сотні заяв про такі інциденти. Натомість автовиробник заперечує наявність дефекту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button