Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: zara.com   

Бренд Zara створив капсульну колекцію одягу в колаборації з Нью-Йоркським балетом.

В колекцію весна/літо увійшли балетки, трико, сукні-комбінації, напівпрозорі топи, светри, а також багатошарові сукні, що нагадують балетні пачки, й шорти з топом, зроблені з об’ємних квітів. Матеріали — переважно синтетичні, з додаванням вовни та віскози.

Моделями для лукбуку стали, власне, танцівниці Нью-Йоркського балету.

Креативною директоркою колекції стала Ванесса Бікрофт, відома італійська художниця-перформерка, яка задіює у своїх проєктах велику кількість моделей.

FashionNetwork зауважує, що нова колекція слугує меті Zara позбутися образу бренду «швидкої моди». Після того, як групу Inditex очолила нова президентка Марта Ортега, компанія стала частіше співпрацювати з відомими фотографами, дизайнерами та фешн-інфлюенсерами.

Це, зокрема, відбилося на цінах. Вартість речей із «балетної» колекції, втім, коливається в діапазоні від 25 до 60 євро.

В Україні наразі колекція недоступна. Речі можна замовити лише в США, Великій Британії, Іспанії, Росії та Франції.

Нагадаємо, H&M випустив чепурну капсульну колекцію, що демонструє нові технології виробництва сталих матеріалів.

Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 39 днів. За цей час ми опублікували 26999 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button