Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23579 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: zara.com   

Бренд Zara створив капсульну колекцію одягу в колаборації з Нью-Йоркським балетом.

В колекцію весна/літо увійшли балетки, трико, сукні-комбінації, напівпрозорі топи, светри, а також багатошарові сукні, що нагадують балетні пачки, й шорти з топом, зроблені з об’ємних квітів. Матеріали — переважно синтетичні, з додаванням вовни та віскози.

Моделями для лукбуку стали, власне, танцівниці Нью-Йоркського балету.

Креативною директоркою колекції стала Ванесса Бікрофт, відома італійська художниця-перформерка, яка задіює у своїх проєктах велику кількість моделей.

FashionNetwork зауважує, що нова колекція слугує меті Zara позбутися образу бренду «швидкої моди». Після того, як групу Inditex очолила нова президентка Марта Ортега, компанія стала частіше співпрацювати з відомими фотографами, дизайнерами та фешн-інфлюенсерами.

Це, зокрема, відбилося на цінах. Вартість речей із «балетної» колекції, втім, коливається в діапазоні від 25 до 60 євро.

В Україні наразі колекція недоступна. Речі можна замовити лише в США, Великій Британії, Іспанії, Росії та Франції.

Нагадаємо, H&M випустив чепурну капсульну колекцію, що демонструє нові технології виробництва сталих матеріалів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button