Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 290 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Київметробуд не зміг надати деталізований графік завершення будівництва метро на Виноградар. Це випливає з протоколу наради, яка відбулася 17 січня в Департаменті транспортної інфраструктури КМДА, повідомляє КиевVласть.

Також Київметробуд не надав переліку субпiдрядних органiзацiй, із зазначенням видiв виконуваних робiт. За даними видання, Київметробуд уклав лише на 5% договорів з субпідрядниками.

Компанію зобов’язали надати графік, погоджений з субпідрядниками та замовником, в якому буде зазначено термін закiнчення робiт; перелік субпідрядників, які перекладатимуть iнженерні мережі на перетинi проспекту Правди та вулицi Межової; визначити терміни монтажу тунелепрохiдницького комплексу Неrrеnknесht для будiвництва лiвого тунелю.

Першу чергу лінії на Виноградар — станції «Мостицька» і «Проспект Правди» — планували здати в експлуатацію до кінця 2021 року. Тепер строки зсунули на кінець грудня 2022 року. «Київметробуд» намагався через суд відтермінувати закінчення першої черги на 2023 рік.

З минулої зими спостерігачі заявляли, що роботи на ділянках сповільнилися, а то й взагалі призупинено. Київметробуд запевняв, що будівництво метро не припиняється. У грудні міський голова Віталій Кличко визнав, що метро на Виноградар не відкриють вчасно.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button