Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: avto.informator

Проїзд першою платною дорогою в Україні складе близько вісім євроцентів (2,56 гривні) за кілометр. Але обов’язково за маршрутом буде альтернативна безкоштовна дорога, повідомив перший заступник голови Укравтодору Андрій Івко в інтерв’ю Forbes.

У 2022 році розпочалось будівництво першої концесійної дороги Краковець-Львів-Броди-Рівне, завдовжки приблизно 280 кілометрів.

23 грудня 2020 року уряд затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд автомобільними дорогами загального користування, побудованими на умовах концесії. Так, вартість проїзду концесійними дорогами в Україні має коливатися від 80 копійок до 4,6 гривень за кілометр.

Загалом на умовах державно-приватного партнерства планують розвивати і утримувати до 25 відрізків доріг. Це передбачається першою програмою ДПП в дорожній галузі України. У перспективі вона повинна буде охоплювати 20-25 проєктів або сумарно близько чотири тисячі кілометрів доріг різних категорій у різних частинах країни.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button