Вихід у стовпчики: новою лінією трамваю на ДВРЗ небезпечно користуватися (фото)
Габарит вагонів виходить на смугу тактильної плитки, а ширина зупинки замала, щоб розминутися.
Габарит вагонів виходить на смугу тактильної плитки, а ширина зупинки замала, щоб розминутися.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Реконструйована трамвайна лінія на вулиці Алматинській (мікрорайон ДВРЗ, лівий берег Києва), про завершення якої Київпастранс оголосив в останні дні 2021 року, виявилася небезпечною для пасажирів, особливо маломобільних.
Фотографії зупинок «Вулиця Профспілкова» та «Вулиця Довбуша» опублікував В’ячеслав Скриль. Як видно, габарит вагону трамвая виходить на смугу тактильної плитки.
Крім того, відкидний пандус трамвая майже впирається у ряд антипаркувальних стовпчиків, що не дозволить виїхати людині на кріслі або з дитячим візком. Та й загалом недостатня ширина посадкового майданчика заважає розминутися пасажирам.
Крім того, ДБН вимагають влаштувати на зупинках підняті платформи в рівень із першою сходинкою вагону. Натомість на реконструйованих майданчиках такого підняття не зробили.
Тендер на реконструкцію у 2018 році виграла фірма «Адамант», запропонувавши ціну в 206 мільйонів гривень. Роботи мали завершитися до кінця 2020 року, однак підрядник цього не встиг, отримавши в результаті лише частину суми (157 мільйонів).
Доробити лінію Київпастранс винайняв фірму «Гарантбуд», з якої уклав договір на трохи менш як 55 мільйонів гривень.
Хоча розпорядження КМДА передбачало будівництво 12 платформ, Київпастранс під час проведення обох тендерів виключив з відомостей ці роботи, стверджує Скриль. Підвищені платформи видно також на візуалізаціях, які публікувало комунальне підприємство.
Керівництво також наголошувало, що на ДВРЗ втілюють технологію «оксамитового шляху» з використанням безстикових рейок і кріплень, що знижують рівень шуму під час руху трамваїв.
Наприкінці грудня 2021 року пресслужба Київпастрансу заявила, що під час реконструкції трамвайної лінії на ДВРЗ оновили понад 11 кілометрів колій, 12 посадкових платформ та сім павільйонів очікування.
Водночас В’ячеслав Скриль склав порівняльну таблицю того, що передбачалося або не передбачалося проєктом, і що було зроблено.
Він також звертає увагу, що на вулиці Алматинській є широкі автомобільні смуги руху — по 3,5 метра, які можна було б звузити на користь посадкових платформ. За його інформацією, позиція Київавтодору була пов’язана з дійсною гарантією на нове покриття проїжджої частини.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті