АТБ припиняє продавати солодощі Roshen: компанії не можуть дійти згоди
Контракт на постачання солодощів закінчився наприкінці 2021 року. Зараз АТБ розпродує складські запаси.
Контракт на постачання солодощів закінчився наприкінці 2021 року. Зараз АТБ розпродує складські запаси.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Taisiia Shestopal / Unsplash
З супермаркетів АТБ невдовзі зникнуть солодощі Roshen, бо компанії вже два місяці не можуть дійти згоди щодо продовження контракту, повідомляє Forbes.ua.
Контракт на постачання солодощів Roshen в АТБ закінчився наприкінці 2021 року. Зараз ритейлер розпродує складські запаси.
Представники компаній відмовилися коментувати ситуацію. Президент Roshen Вʼячеслав Москалевський лише зазначив: «Це бізнес. АТБ хочуть одного, ми — іншого. Колись домовимось. Або ні».
Ситуація може бути пов’язана з підвищенням вартості виготовлення цукерок. Чимало українських виробників заявили, що підійматимуть ціни через подорожчання газу. Ми писали про це докладніше.
Експерти стверджують, що половина солодощів, які продає АТБ, — це солодощі Roshen. Якщо для АТБ «просідання» продажів прогнозують на рівні 2–3%, то для Roshen, на думку експертів, втрата співпраці спричинить суттєві втрати.
Для порівняння, якщо виторг АТБ за минулий рік склав 6,4 мільярда доларів, то Roshen — 0,8 мільярда.
Видання нагадує про ситуацію з напоями Coca-Cola, які зникали з полиць АТБ на пів року. Сторони так само сперечалися з приводу умов контракту. Щоб замінити втрачені позиції, АТБ тоді випустила власні аналоги.
Продаж власних торговельних марок має свої переваги: їх дешевше постачати, не потрібно витрачатися на рекламу і дистрибʼюторів, а маржа сягає 60%. Однак і зробити аналог, який сподобається покупцям більше за звичний бренд, складно.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті