Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Taisiia Shestopal / Unsplash

З супермаркетів АТБ невдовзі зникнуть солодощі Roshen, бо компанії вже два місяці не можуть дійти згоди щодо продовження контракту, повідомляє Forbes.ua.

Контракт на постачання солодощів Roshen в АТБ закінчився наприкінці 2021 року. Зараз ритейлер розпродує складські запаси.

Представники компаній відмовилися коментувати ситуацію. Президент Roshen Вʼячеслав Москалевський лише зазначив: «Це бізнес. АТБ хочуть одного, ми — іншого. Колись домовимось. Або ні».

Ситуація може бути пов’язана з підвищенням вартості виготовлення цукерок. Чимало українських виробників заявили, що підійматимуть ціни через подорожчання газу. Ми писали про це докладніше.

Експерти стверджують, що половина солодощів, які продає АТБ, — це солодощі Roshen. Якщо для АТБ «просідання» продажів прогнозують на рівні 2–3%, то для Roshen, на думку експертів, втрата співпраці спричинить суттєві втрати.

Для порівняння, якщо виторг АТБ за минулий рік склав 6,4 мільярда доларів, то Roshen — 0,8 мільярда.

Видання нагадує про ситуацію з напоями Coca-Cola, які зникали з полиць АТБ на пів року. Сторони так само сперечалися з приводу умов контракту. Щоб замінити втрачені позиції, АТБ тоді випустила власні аналоги.

Продаж власних торговельних марок має свої переваги: їх дешевше постачати, не потрібно витрачатися на рекламу і дистрибʼюторів, а маржа сягає 60%. Однак і зробити аналог, який сподобається покупцям більше за звичний бренд, складно.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button