АТБ припиняє продавати солодощі Roshen: компанії не можуть дійти згоди
Контракт на постачання солодощів закінчився наприкінці 2021 року. Зараз АТБ розпродує складські запаси.
Контракт на постачання солодощів закінчився наприкінці 2021 року. Зараз АТБ розпродує складські запаси.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З супермаркетів АТБ невдовзі зникнуть солодощі Roshen, бо компанії вже два місяці не можуть дійти згоди щодо продовження контракту, повідомляє Forbes.ua.
Контракт на постачання солодощів Roshen в АТБ закінчився наприкінці 2021 року. Зараз ритейлер розпродує складські запаси.
Представники компаній відмовилися коментувати ситуацію. Президент Roshen Вʼячеслав Москалевський лише зазначив: «Це бізнес. АТБ хочуть одного, ми — іншого. Колись домовимось. Або ні».
Ситуація може бути пов’язана з підвищенням вартості виготовлення цукерок. Чимало українських виробників заявили, що підійматимуть ціни через подорожчання газу. Ми писали про це докладніше.
Експерти стверджують, що половина солодощів, які продає АТБ, — це солодощі Roshen. Якщо для АТБ «просідання» продажів прогнозують на рівні 2–3%, то для Roshen, на думку експертів, втрата співпраці спричинить суттєві втрати.
Для порівняння, якщо виторг АТБ за минулий рік склав 6,4 мільярда доларів, то Roshen — 0,8 мільярда.
Видання нагадує про ситуацію з напоями Coca-Cola, які зникали з полиць АТБ на пів року. Сторони так само сперечалися з приводу умов контракту. Щоб замінити втрачені позиції, АТБ тоді випустила власні аналоги.
Продаж власних торговельних марок має свої переваги: їх дешевше постачати, не потрібно витрачатися на рекламу і дистрибʼюторів, а маржа сягає 60%. Однак і зробити аналог, який сподобається покупцям більше за звичний бренд, складно.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті