Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 38 днів. За цей час ми опублікували 26995 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Dmitriy Nushtaev / Unsplash

Під час капітального ремонту Хрещатику з обох сторін вулиці планують влаштувати двосторонні велодоріжки завширшки 2,25 метра. Вони будуть вкриті гранітом, повідомляє «Київ — велосипедне місто» з посиланням на проєкт капремонту та тендерну документацію.

Концепція розвитку велосипедної інфраструктури Києва передбачає, що всі 15 магістральних веломаршрутів трасуються на Європейську площу та Хрещатик. Міжнародний велосипедний маршрут EuroVelo 4 також бере початок і закінчується в Києві на Європейській площі.

Велодоріжки на Хрещатику поєднають з існуючою велоінфраструктурою на Прорізній, Городецького й Бесарабській площі та запроєктованою інфраструктурою на вулиці Богдана Хмельницького та Європейській площі.

На перехрестях Хрещатику з вулицями Михайлівська, Прорізна та Богдана Хмельницького влаштують наземні регульовані пішохідні переходи з велосипедними переїздами. Тендер передбачає встановлення 27 одиниць велосвітлофорів.

Під час капремонту, який почнеться в середині березня, на пішохідній частині вулиці замінять покриття — вкладуть гранітні плити замість плитки. Те саме робитимуть з велодоріжками.

У громадській організації наголошують, що таке покриття суперечить будівельним вимогам ДБН В.2.3-5:2018, вимогам до інклюзивності ДБН В.2.2-40:2018 та вимогам до проєктування велоінфраструктури ДСТУ 8906:2019.

«Хоча попередньо було декілька разів наголошено, що для зручності велосипедистів та осіб з інвалідністю, тактильна й кольорова відмінність покриття велосипедної доріжки та тротуару будуть першочерговим акцентом», — зазначають у «Київ — велосипедне місто».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button