Велодоріжки на Хрещатику вимостять гранітними плитами
Капітальний ремонт головної вулиці Києва почнеться в середині березня.
Капітальний ремонт головної вулиці Києва почнеться в середині березня.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Під час капітального ремонту Хрещатику з обох сторін вулиці планують влаштувати двосторонні велодоріжки завширшки 2,25 метра. Вони будуть вкриті гранітом, повідомляє «Київ — велосипедне місто» з посиланням на проєкт капремонту та тендерну документацію.
Концепція розвитку велосипедної інфраструктури Києва передбачає, що всі 15 магістральних веломаршрутів трасуються на Європейську площу та Хрещатик. Міжнародний велосипедний маршрут EuroVelo 4 також бере початок і закінчується в Києві на Європейській площі.
Велодоріжки на Хрещатику поєднають з існуючою велоінфраструктурою на Прорізній, Городецького й Бесарабській площі та запроєктованою інфраструктурою на вулиці Богдана Хмельницького та Європейській площі.
На перехрестях Хрещатику з вулицями Михайлівська, Прорізна та Богдана Хмельницького влаштують наземні регульовані пішохідні переходи з велосипедними переїздами. Тендер передбачає встановлення 27 одиниць велосвітлофорів.
Під час капремонту, який почнеться в середині березня, на пішохідній частині вулиці замінять покриття — вкладуть гранітні плити замість плитки. Те саме робитимуть з велодоріжками.
У громадській організації наголошують, що таке покриття суперечить будівельним вимогам ДБН В.2.3-5:2018, вимогам до інклюзивності ДБН В.2.2-40:2018 та вимогам до проєктування велоінфраструктури ДСТУ 8906:2019.
«Хоча попередньо було декілька разів наголошено, що для зручності велосипедистів та осіб з інвалідністю, тактильна й кольорова відмінність покриття велосипедної доріжки та тротуару будуть першочерговим акцентом», — зазначають у «Київ — велосипедне місто».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті