За 10 років швидкісні поїзди Укрзалізниці стали їздити повільніше
Якщо 2012 року Інтерсіті+ долав відстань із Києва до Дніпра за 5 годин 13 хвилин, зараз час у дорозі збільшився до 6 годин 10 хвилин — тобто майже на годину.
Якщо 2012 року Інтерсіті+ долав відстань із Києва до Дніпра за 5 годин 13 хвилин, зараз час у дорозі збільшився до 6 годин 10 хвилин — тобто майже на годину.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 23622 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З того часу, як Укрзалізниця запровадила швидкісний рух — десять років тому, — середня швидкість руху поїздів Інтерсіті+ відчутно знизилася.
Таких висновків дійшов Центр досліджень залізничного транспорту, порівнявши розклад руху Інтерсіті+ у 2012 та у 2022 році.
Перший поїзд Інтерсіті+ рушив з Києва до Харкова 27 травня 2012 року. Час у дорозі тоді склав 4 години 25 хвилин, а середня швидкість становила 110 км/год. Десять років по тому середня швидкість ранкового Інтерсіті+ до Харкова впала до 100 км/год. А час у дорозі збільшився на 20 хвилин.
Наприкінці травня 2012 року вечірній Інтерсіті+ з Києва до Львова перебував у дорозі 4 години 55 хвилин, рухаючись з середньою швидкістю 116 км/год. Зараз цей Інтерсіті + їде на 23 хвилини довше, а середня швидкість знизилася до 108 км/год.
У листопаді 2012 року Інтерсіті+ долав відстань з Києва до Дніпра за 5 годин 13 хвилин, рухаючись із середньою швидкістю 102 км/год. Зараз цей поїзд перебуває в дорозі 6 годин 10 хвилин — майже на годину довше, — а його середня швидкість впала до 86 км/год.
Українську залізничну швидкісну компанію, яка є оператором поїздів Інтерсіті та Інтерсіті+, було створено 22 лютого 2012 року. Швидкісними поїздами вже перевезено понад 33 мільйони пасажирів. Найпопулярнішими є харківський, львівський, дніпровський та одеський напрямки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті