Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: molly tin / Unsplash

Кілька годин по тому, як McDonald’s оголосив про закриття всіх ресторанів у Росії, Starbucks заявив про припинення всієї бізнес-діяльності в країні, зокрема постачання своєї продукції та роботи кав’ярень. У Росії цими кав’ярнями оперує кувейстська компанія Alshaya Group, а частка російського ринку в загальному доході компанії становить не більш як 1%.

Далі послідувала Coca-Cola. «Наші серця — з людьми, що зазнають кричущих наслідків цих трагічних подій в Україні», — прокоментувала компанія закриття бізнесу в РФ.

PepsiCo зупиняє продаж «Пепсі» та інших газованих напоїв, як 7Up і Mirinda, а також припиняє інвестиції в Росії. Але не йде з ринку, посилаючись на необхідність підтримувати 60 тисяч працівників, залучених у ланцюжки виробництва. Компанія продовжить продавати в Росії молочну продукцію та дитяче харчування.

Компанія Yum! Brands заявила про закриття тих ресторанів KFC у Росії, якими володіє. Щодо закладів, які працюють за франшизою, то наразі завершують укладання угоди про закриття всіх закладів Pizza Hut. Про припинення інвестицій та розвитку бізнесу в РФ компанія заявила ще раніше. Весь дохід від діяльності в Росії буде спрямовано на гуманітарну допомогу Україні.

Наразі понад 250 великих компаній залишили російський ринок. McDonald’s, Coca-Cola та низка інших, що зволікали з цим рішенням, зазнали критики й опинилися перед загрозою бойкоту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button