Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 98 днів. За цей час ми опублікували 24773 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: molly tin / Unsplash

Кілька годин по тому, як McDonald’s оголосив про закриття всіх ресторанів у Росії, Starbucks заявив про припинення всієї бізнес-діяльності в країні, зокрема постачання своєї продукції та роботи кав’ярень. У Росії цими кав’ярнями оперує кувейстська компанія Alshaya Group, а частка російського ринку в загальному доході компанії становить не більш як 1%.

Далі послідувала Coca-Cola. «Наші серця — з людьми, що зазнають кричущих наслідків цих трагічних подій в Україні», — прокоментувала компанія закриття бізнесу в РФ.

PepsiCo зупиняє продаж «Пепсі» та інших газованих напоїв, як 7Up і Mirinda, а також припиняє інвестиції в Росії. Але не йде з ринку, посилаючись на необхідність підтримувати 60 тисяч працівників, залучених у ланцюжки виробництва. Компанія продовжить продавати в Росії молочну продукцію та дитяче харчування.

Компанія Yum! Brands заявила про закриття тих ресторанів KFC у Росії, якими володіє. Щодо закладів, які працюють за франшизою, то наразі завершують укладання угоди про закриття всіх закладів Pizza Hut. Про припинення інвестицій та розвитку бізнесу в РФ компанія заявила ще раніше. Весь дохід від діяльності в Росії буде спрямовано на гуманітарну допомогу Україні.

Наразі понад 250 великих компаній залишили російський ринок. McDonald’s, Coca-Cola та низка інших, що зволікали з цим рішенням, зазнали критики й опинилися перед загрозою бойкоту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button