Гендиректора «Антонова» відсторонили. Його звинуватили у бездіяльності щодо порятунку «Мрії»
27 лютого у Гостомелі росіяни знищили найбільший літак світу Ан-225 «Мрія». Командир екіпажу розкритикував керівництво компанії.
27 лютого у Гостомелі росіяни знищили найбільший літак світу Ан-225 «Мрія». Командир екіпажу розкритикував керівництво компанії.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: facebook.com/antonov.company
29 березня Укроборонпром відсторонив Сергія Бичкова від виконання ним повноважень генерального директора компанії «Антонов».
«Підставою для відсторонення стало службове розслідування щодо, зокрема, перевірки окремих фактів, оприлюднених у засобах масової інформації», — йдеться у повідомленні Укроборонпрому.
Також повідомляється, що Укроборонпром надіслав відповідні звернення до правоохоронних органів і всіляко сприяє СБУ у з’ясуванні обставин можливих порушень.
18 березня командир екіпажу Ан-225 «Мрія» Дмитро Антонов, який росіяни знищили 27 лютого у Гостомелі, звинуватив компанію «Антонов» у бездіяльності. За його словами, за місяць до російського вторгнення НАТО попереджало керівництво про загрозу і пропонувало перебазувати весь флот з персоналом і запчастинами до німецького Лейпцига.
«Я вважаю, що не було прийнято рішення про перегін, тому що був відсутній топ-менеджмент нашої компанії, який бадьоренько, за два тижні до війни, весь поїхав в Лейпциг», — заявив командир екіпажу.
У держпідприємстві «Антонов» відповіли, що просто не встигли перебазувати літаки. Фахівці компанії справді виїхали до Лейпцига, але для того, аби оглянути готовність бази й фіналізувати домовленості. До вторгнення встигли вивезти з України п’ять літаків Ан-124. «Мрію» та інші літаки планували евакуювати вранці 24 лютого.
«Але ранок 24-го лютого вніс свої всім відомі жахливі корективи. І хоча всі співробітники, що були задіяні в перельоті, вийшли зранку на роботу, виконання польотів стало неможливим через заборону польотів цивільної авіації. А наші співробітники потрапили під вогневе ураження російським десантом, деякі загинули, деякі були поранені, деякі потрапили у полон», — йдеться у заяві «Антонова».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті