На Хрещатику вишукувалась довга черга за марками з «російським військовим кораблем»
Дизайн поштової марки був обраний українцями на відкритому голосуванні.
Дизайн поштової марки був обраний українцями на відкритому голосуванні.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: twitter/ukrposhta
У Києві вишукувалась довга черга до Головпоштамту, де продають поштову марку «Русский военный корабль, иди на#уй!». Автор – український художник Борис Грох.
Марку ввели в обіг 12 квітня. На ній зображено крейсер «Москва», який знищили українські військові 13 квітня.
Черга до Головпоштамту за поштовими марками. Фото: twitter/ukrposhta
Ввечері 13 квітня стало відомо, що двома українськими протикорабельними ракетами «Нептун» вразили ракетний крейсер Чорноморського флоту РФ. Після цього крейсер з 16-ма крилатими ракетами було виведено з ладу, у результаті він затонув.
22 квітня Укрпошта та Prozorro.Продажі запустять благодійний аукціон, на якому можна придбати поштовий набір, зокрема з автографом автора фрази, морського піхотинця Романа Грибова.
@BorisGrohArt
Новина про поштову марку вже розлетілася по всьому світу. Вона стала однією з тем популярного американського ток-шоу Стівена Кольбера на каналі CBS. Ведучого вразила не лише сама марка, а й те, що її дизайн був обраний українцями на відкритому голосуванні.
«Він сказав, що ми настільки просунута демократія, що навіть під час війни беремо час, щоб проголосувати за улюблений дизайн. Хочеться вірити що й після війни ми збережемо цей настрій і нам буде чим пишатися. А поки – дякую нашій команді, дякую всім клієнтам, які майже розкупили мільйонний тираж марки, що є саме по собі рекордом», – зауважив директор Укрпошти Ігор Смілянський.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті