На Хрещатику вишукувалась довга черга за марками з «російським військовим кораблем»
Дизайн поштової марки був обраний українцями на відкритому голосуванні.
Дизайн поштової марки був обраний українцями на відкритому голосуванні.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Києві вишукувалась довга черга до Головпоштамту, де продають поштову марку «Русский военный корабль, иди на#уй!». Автор – український художник Борис Грох.
Марку ввели в обіг 12 квітня. На ній зображено крейсер «Москва», який знищили українські військові 13 квітня.
Ввечері 13 квітня стало відомо, що двома українськими протикорабельними ракетами «Нептун» вразили ракетний крейсер Чорноморського флоту РФ. Після цього крейсер з 16-ма крилатими ракетами було виведено з ладу, у результаті він затонув.
22 квітня Укрпошта та Prozorro.Продажі запустять благодійний аукціон, на якому можна придбати поштовий набір, зокрема з автографом автора фрази, морського піхотинця Романа Грибова.
Новина про поштову марку вже розлетілася по всьому світу. Вона стала однією з тем популярного американського ток-шоу Стівена Кольбера на каналі CBS. Ведучого вразила не лише сама марка, а й те, що її дизайн був обраний українцями на відкритому голосуванні.
«Він сказав, що ми настільки просунута демократія, що навіть під час війни беремо час, щоб проголосувати за улюблений дизайн. Хочеться вірити що й після війни ми збережемо цей настрій і нам буде чим пишатися. А поки – дякую нашій команді, дякую всім клієнтам, які майже розкупили мільйонний тираж марки, що є саме по собі рекордом», – зауважив директор Укрпошти Ігор Смілянський.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті