Компанія Ілона Маска може побудувати свій перший пішохідний тунель
По суті це аналог нашого підземного переходу.
По суті це аналог нашого підземного переходу.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У місті Кайл штату Техас планують побудувати пішохідний тунель, запропонований компанією Ілона Маска Boring Company. Тунель має з’єднати заплановані житлові комплекси з обох боків залізничних колій Union Pacific.
Початкова вартість проєкту становить 50 тисяч доларів. Приватні забудовники вже виділили місту три мільйони доларів, тому будівництво тунелю може нічого не коштувати бюджету.
Видання Сurbed пише, що пішохідний тунель не потрібен цій місцевості. Зокрема, покращити пішохідне сполучення можна розширенням тротуари та виділенням захищених смуг для інших видів транспорту.
Хоча в заяві дійсно говориться, що велосипеди, скутери та невеликі електромобілі, такі як візки для гольфу, також будуть дозволені в тунелі. На думку експертів, важко це уявити, як усі ці види транспорту безпечно рухатимуться поверхнею шириною в три метри.
Те, що відбувається в Кайлі, є результатом вітального туру, який Boring Company провела в рамках переїзду компанії Маску до Техасу минулого року. Boring Company наносила візити у великі та малі міста по всьому штату, пропонуючи проєкти тунелів, які нібито вирішать усі їхні транспортні проблеми, пише видання. Тільки в районі Остіна прокладають кілька автомобільних тунелів. Один 19-кілометровий тунель веде від центру міста до нового Gigafactory Tesla, із зупинкою в аеропорту.
Експерти зазначають, що крім твітів Маска, немає жодних доказів, що підтверджують такі тунелі як рішення для трафіку. Саме таку причину відмови назвала влада техаського міста Сан-Антоніо.
На сайті компанії вказано, що пішохідні тунелі – «безпечний та цікавий спосіб для пішоходів та велосипедистів уникнути дорожнього руху». Він включає в себе світлодіодне освітлення, аварійне резервне освітлення, відеоспостереження, послуги стільникового зв’язку, систему пожежної безпеки, систему вентиляції.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті