Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Port of Zeebrugge

У Бельгії близько восьми тисяч призначених для РФ автомобілів класу люкс залишаються в порту Зебрюгге через санкції. Про це повідомляє Wall Street Journal.

У порту знаходяться останні моделі Lexus, Cadillac і Mercedes. Вони прибули з Азії в перший тиждень квітня і потрапили під санкції, які забороняють експортувати транспортні засоби вартістю понад 50 тисяч євро.

Видання пише, що скупчення авто сталось внаслідок плутанини в ключових європейських портах щодо того, як тлумачити та застосовувати санкції проти РФ.

«Транспортні засоби потрапили під заборону на розкіш, але тут застряг ряд інших товарів, які підпадають під інші санкції», – розповів директор автомобільного терміналу порту Марк Адріансенс.

Він додав, що у порту застрягли й інші товари, приміром, деталі для літаків, обладнання, хімічні речовини та напівпровідники.

Зараз місцева влада намагається знайти вихід з ситуації. У Зебрюгге можуть розміщуватись десять тисяч автомобілів. Це один із найбільших у Європі портів для переправи транспортних засобів –  через нього проходить понад два мільйони автомобілів на рік.

До повномасштабного вторгнення Росії в Україну бельгійський експорт автомобілів був важливим джерелом торгівлі між двома країнами, пише The Brussels Times. Згідно зі статистикою Національного банку Бельгії, у 2017-2019 роках країна експортувала до РФ в середньому 2,6 млрд євро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button