Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Демонтаж трамвайної колії в Харкові. Фото: facebook.com/dmytro.bulakh

У Харкові розбирають трамвайну колію на Журавлівському узвозі (раніше — Весніна). Ця вулиця сполучає центр міста з Салтівкою, що значно постраждала від обстрілів. Міськрада не планує відновлювати знищену росіянами трамвайну інфраструктуру.

«Зусиллями немитих мисливців за унітазами та вживаною жіночою білизною трамваїв у Харкові більше немає. Знищено підстанції, які забезпечували їхню роботу. Зруйновано депо», — заявляє Харківська міська рада.

Фото: Харківська міська рада

При цьому у міськраді зазначають, що на Журавлівському узвозі вже давно планувалося розширити проїжджу частину. Роботи мали б початися у березні цього року. Ідею розширити вулицю критикували місцеві активісти.

Трамвай у місті планують замінити на тролейбуси й автобуси. При цьому 40% тролейбусів міста знищено бомбовими ударами. 

Фото: Харківська міська рада

Депутат Харківської міськради Дмитро Булах вважає, що муніципалітет, «користуючись війною, продовжує вбивати електротранспорт міста».

Фото: Харківська міська рада

Транспортний блогер Олег Васильєв зауважує, що основою транспортної стратегії Харкова лишається автомобілізація, а розвиток громадського транспорту «відбувається лише за потреби свіжого піару перед виборцями». 

«Вся ця історія з поїдання трамвайної мережі Харкова виглядає цинічно на фоні передачі місту з Чехії та Польщі трамваїв і тролейбусів. Поки транспортники Брно, Праги та Острави шукають можливість допомогти Харкову відновити знищений громадський транспорт, харківські чиновники мародерять місто», — обурюється Васильєв.

Брно дарує два трамваї Tatra T3 та шість тролейбусів Škoda. Фото: Markéta Vaňková

Він також звертає увагу на те, що зараз мешканці Харкова не матимуть змоги протестувати проти демонтажу трамвайної колії, бо передусім намагаються вижити в постраждалому від війни місті.

Фото: Харківська міська рада

У міській раді також зауважують, що на відновлення роботи метро піде півтора-два місяці. При цьому найбільші складнощі — якраз із Салтівською гілкою, її запустять значно пізніше за інші дві.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button