«Трамваїв у Харкові більше немає»: місто демонтує колії, недобиті Росією
Трамвай у місті планують замінити на тролейбуси й автобуси.
Трамвай у місті планують замінити на тролейбуси й автобуси.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 203 днів. За цей час ми опублікували 25608 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Харкові розбирають трамвайну колію на Журавлівському узвозі (раніше — Весніна). Ця вулиця сполучає центр міста з Салтівкою, що значно постраждала від обстрілів. Міськрада не планує відновлювати знищену росіянами трамвайну інфраструктуру.
«Зусиллями немитих мисливців за унітазами та вживаною жіночою білизною трамваїв у Харкові більше немає. Знищено підстанції, які забезпечували їхню роботу. Зруйновано депо», — заявляє Харківська міська рада.
При цьому у міськраді зазначають, що на Журавлівському узвозі вже давно планувалося розширити проїжджу частину. Роботи мали б початися у березні цього року. Ідею розширити вулицю критикували місцеві активісти.
Трамвай у місті планують замінити на тролейбуси й автобуси. При цьому 40% тролейбусів міста знищено бомбовими ударами.
Депутат Харківської міськради Дмитро Булах вважає, що муніципалітет, «користуючись війною, продовжує вбивати електротранспорт міста».
Транспортний блогер Олег Васильєв зауважує, що основою транспортної стратегії Харкова лишається автомобілізація, а розвиток громадського транспорту «відбувається лише за потреби свіжого піару перед виборцями».
«Вся ця історія з поїдання трамвайної мережі Харкова виглядає цинічно на фоні передачі місту з Чехії та Польщі трамваїв і тролейбусів. Поки транспортники Брно, Праги та Острави шукають можливість допомогти Харкову відновити знищений громадський транспорт, харківські чиновники мародерять місто», — обурюється Васильєв.
Він також звертає увагу на те, що зараз мешканці Харкова не матимуть змоги протестувати проти демонтажу трамвайної колії, бо передусім намагаються вижити в постраждалому від війни місті.
У міській раді також зауважують, що на відновлення роботи метро піде півтора-два місяці. При цьому найбільші складнощі — якраз із Салтівською гілкою, її запустять значно пізніше за інші дві.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті