Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Демонтаж трамвайної колії в Харкові. Фото: facebook.com/dmytro.bulakh

У Харкові розбирають трамвайну колію на Журавлівському узвозі (раніше — Весніна). Ця вулиця сполучає центр міста з Салтівкою, що значно постраждала від обстрілів. Міськрада не планує відновлювати знищену росіянами трамвайну інфраструктуру.

«Зусиллями немитих мисливців за унітазами та вживаною жіночою білизною трамваїв у Харкові більше немає. Знищено підстанції, які забезпечували їхню роботу. Зруйновано депо», — заявляє Харківська міська рада.

Фото: Харківська міська рада

При цьому у міськраді зазначають, що на Журавлівському узвозі вже давно планувалося розширити проїжджу частину. Роботи мали б початися у березні цього року. Ідею розширити вулицю критикували місцеві активісти.

Трамвай у місті планують замінити на тролейбуси й автобуси. При цьому 40% тролейбусів міста знищено бомбовими ударами. 

Фото: Харківська міська рада

Депутат Харківської міськради Дмитро Булах вважає, що муніципалітет, «користуючись війною, продовжує вбивати електротранспорт міста».

Фото: Харківська міська рада

Транспортний блогер Олег Васильєв зауважує, що основою транспортної стратегії Харкова лишається автомобілізація, а розвиток громадського транспорту «відбувається лише за потреби свіжого піару перед виборцями». 

«Вся ця історія з поїдання трамвайної мережі Харкова виглядає цинічно на фоні передачі місту з Чехії та Польщі трамваїв і тролейбусів. Поки транспортники Брно, Праги та Острави шукають можливість допомогти Харкову відновити знищений громадський транспорт, харківські чиновники мародерять місто», — обурюється Васильєв.

Брно дарує два трамваї Tatra T3 та шість тролейбусів Škoda. Фото: Markéta Vaňková

Він також звертає увагу на те, що зараз мешканці Харкова не матимуть змоги протестувати проти демонтажу трамвайної колії, бо передусім намагаються вижити в постраждалому від війни місті.

Фото: Харківська міська рада

У міській раді також зауважують, що на відновлення роботи метро піде півтора-два місяці. При цьому найбільші складнощі — якраз із Салтівською гілкою, її запустять значно пізніше за інші дві.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button