McDonald’s розпродає рештки франшизи в Росії та відкликає свій логотип
На початку березня закрилися більшість ресторанів мережі, але деякі заклади продовжували працювати за франшизою.
На початку березня закрилися більшість ресторанів мережі, але деякі заклади продовжували працювати за франшизою.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
McDonald’s повністю залишає Росію через вторгнення в Україну, повідомляє The New York Times.
На початку березня закрилася більшість ресторанів мережі. Компанія володіла 84% від 850 російських закладів, але решта продовжували працювати за франшизою, Зокрема, у Москві досі працювали десять ресторанів.
Тепер McDonald’s заявляє, що продає повністю всі заклади місцевому покупцю.
«Компанія ініціює процес “розбрендування” цих ресторанів, що означає припинення використання назви McDonald’s, логотипу, бренду та меню, хоча компанія залишає за собою торговельну марку в Росії», — йдеться у листі виконавчого директора Кріса Кемпчінскі.
За його словами, зараз неможливо уявити, щоб логотип McDonald’s, який «уособлює надію та сподівання, з якими компанія заходила на російський ринок 32 роки тому», використовувався на тлі гуманітарної кризи, спричиненої війною.
Працівникам продовжать платити, доки трудові зобов’язання не візьме на себе новий власник.
Кемпчінскі зауважує, що McDonald’s в Україні лишаються зачиненими, хоча компанія продовжує виплачувати зарплати у повному обсязі, а також підтримує українських біженців.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті