Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Харківська міська рада

Сьогодні, 16 травня, у Харкові відновив роботу наземний громадський транспорт. Інтервали поки що великі, однак мер Ігор Терехов запевняє, що транспорт охоплюватиме все місто. Перші два тижні проїзд буде безкоштовним.

Перші поїзди метрополітену планують запустити за півтора-два тижні. В підземці продовжують жити люди не лише з Харкова, але й з інших областей. Їх обіцяють переселити в гуртожитки.

Після війни Харків створить «нову транспортну логістику», яка передбачатиме закупівлю електробусів, заявляють у міській адміністрації.

«Я хочу, щоб харків’яни їздили на зручному новому транспорті. Якщо трамваї — то “Штадлер”, якщо автобуси — то електробуси, якщо тролейбуси — то з автономним ходом», — наголосив Терехов.

Цю заяву пресслужба проілюструвала турецькою «маршруткою» Karsan Atak, які закупили торік. У муніципалітеті тоді заявляли, що вони стануть основою міського автобусного парку. Планувалося, що в години пік курсуватимуть восьмиметрові Karsan на 58 місць, а коли пасажиропотік зменшуватиметься на маршрути виходитимуть шестиметрові на 22 місця.

Турецькі «маршрутки» Karsan Atak. Фото: Харківська міська рада

При цьому нещодавно в місті почали розбирати трамвайну колію, щоб розширити дорогу для автомобілів. Муніципалітет оголосив, що «трамваїв у Харкові більше немає», бо росіяни знищили інфраструктуру.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button