Харків планує перейти на електробуси та тролейбуси з автономним ходом
При цьому нещодавно у Харкові почали розбирати трамвайну колію.
При цьому нещодавно у Харкові почали розбирати трамвайну колію.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Сьогодні, 16 травня, у Харкові відновив роботу наземний громадський транспорт. Інтервали поки що великі, однак мер Ігор Терехов запевняє, що транспорт охоплюватиме все місто. Перші два тижні проїзд буде безкоштовним.
Перші поїзди метрополітену планують запустити за півтора-два тижні. В підземці продовжують жити люди не лише з Харкова, але й з інших областей. Їх обіцяють переселити в гуртожитки.
Після війни Харків створить «нову транспортну логістику», яка передбачатиме закупівлю електробусів, заявляють у міській адміністрації.
«Я хочу, щоб харків’яни їздили на зручному новому транспорті. Якщо трамваї — то “Штадлер”, якщо автобуси — то електробуси, якщо тролейбуси — то з автономним ходом», — наголосив Терехов.
Цю заяву пресслужба проілюструвала турецькою «маршруткою» Karsan Atak, які закупили торік. У муніципалітеті тоді заявляли, що вони стануть основою міського автобусного парку. Планувалося, що в години пік курсуватимуть восьмиметрові Karsan на 58 місць, а коли пасажиропотік зменшуватиметься на маршрути виходитимуть шестиметрові на 22 місця.
При цьому нещодавно в місті почали розбирати трамвайну колію, щоб розширити дорогу для автомобілів. Муніципалітет оголосив, що «трамваїв у Харкові більше немає», бо росіяни знищили інфраструктуру.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті