Проїзд у міському транспорті Києва не підвищуватимуть щонайменше до кінця війни
У КМДА вважають, що в умовах війни громадський транспорт стає основним для пересування містом і має лишатися доступним.
У КМДА вважають, що в умовах війни громадський транспорт стає основним для пересування містом і має лишатися доступним.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Питання підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті Києва не розглядатимуть щонайменше до закінченння війни, вважає заступник голови КМДА Микола Поворозник.
«Ціна змінюватися точно не буде. Питання навіть таке не піднімається», — заявив він.
Наприкінці минулого року муніципалітет анонсував значне подорожчання проїзду — майже удвічі, але незабаром повідомив про відтермінування до кінця опалювального сезону.
«Але з 24 лютого взагалі немає сенсу говорити про підвищення тарифів, і я думаю, це точно не буде розглядатися до закінчення війни», — стверджує зараз Поворозник.
При цьому приватні перевізники вже заявляють про подорожчання проїзду в маршрутках до 15 гривень орієнтовно до кінця місяця. Це пояснюють дефіцитом пального та підвищенням цін на нього. У КМДА ж вважають, що місто зобов’язане дотувати транспорт у ситуації війни.
«Будь-яке підвищення тарифу на будь-яку послугу складається з багатьох факторів, зокрема і з доходів тих, хто користується послугою. На сьогодні я не бачу поки перспектив перегляду тарифів. Я розумію, що наразі громадський транспорт стає основним для пересування містом, і поки ми можемо це робити, ми будемо дотувати з міського бюджету міський транспорт», — зауважує посадовець.
За його словами, робота громадського транспорту в Києві пратично відновлена. Наземний транспорт курсує з 6:00 до 22:30, метро ж завершує роботу дещо раніше — о 22:00.
Щодо пального, Поворозник нагадує, що ситуація з ним передбачувана: навколо міста зруйновано чимало станцій зберігання нафтопродуктів. До того ж, 80-90% нафтопродуктів завозилися з Білорусі. На перелаштування логістики потрібен час.
Однак до кінця місяця, вважає посадовець, проблем із пальним у Києві «точно не буде».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті