Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Maksim Zhashkevych / Unsplash

Кав’ярні, пекарні та заклади з простою й ситною кухнею мають найкращі шанси на виживання в умовах воєнного стану, повідомила агентству Інтерфакс-Україна співзасновниця Національної ресторанної асоціації України Ольга Насонова.

«Ресторанний Київ сьогодні — місто жорстких контрастів. Мертва пустеля із зачиненими дверима кафе та ресторанів пожвавлюється оазами забитих ущерть закладів. Зачинена щонайменше третина київських ресторанів», — зауважує вона.

За її спостереженнями, лише близько 20% відкритих закладів громадського харчування демонструють хороше завантаження.

«З центральних київських — це “Кеди”, “Мусафір”, “Мілк Бар”, “Мімоза”, “Руккола”, Naprosecco — не називатиму всіх, але в усіх заповнених і до війни було все добре», — каже Насонова.

Окрім таких топових закладів, за її оцінками, шанси вижити мають два формати. Перший — це кав’ярні та пекарні, заклади з низьким середнім чеком і маленькою площею. Зокрема, «все буде добре», за словами експертки в мереж «Сімейна пекарня», «Еспресоголік», «Арома кава», «Львівські круасани». Причому в останніх все добре вже зараз — після візиту Анджеліни Джолі.

Фото: Mariana Vusiatytska / Unsplash

Другий затребуваний формат — заклади з концепцією простої та ситної кухні, такі як «Мусафір», «Мама Манана» та «Пузата хата».

«А ось екзотичні концепти зараз мають набагато менший попит, це наче примха. Суші, рамени — це швидше про побалувати себе зрідка», — припускає Насонова.

При цьому, за її словами, найкраще почуваються кіоски з шаурмою.

«Проста й дешева їжа — тренд найближчих місяців, а самотні чоловіки — головна аудиторія», — каже експертка.

Фото: Tanya Pro / Unsplash

Ціни на найдемократичніші позиції з початку війни зросли приблизно на 10%.

«Індекс київської перепічки зростає — вже 30 гривень, наприкінці 2021 року був 25 гривень. Для економістів ці цифри багато про що говорять. Ціни на каву почали зростати з початку року, капучино в січні було 32 гривні, у березні вже 35 гривень, у центрі зараз 38 гривень», — зауважує Насонова.

Вона також звертає увагу, що комендантська година практично зупинила роботу київських барів: «Закінчувати пити до 9-ї вечора звикнути важко». Водночас 16 травня в Києві дозволили продавати алкоголь у барах та ресторанах до 22:00.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button