Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 315 днів. За цей час ми опублікували 26441 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Maksim Zhashkevych / Unsplash

Кав’ярні, пекарні та заклади з простою й ситною кухнею мають найкращі шанси на виживання в умовах воєнного стану, повідомила агентству Інтерфакс-Україна співзасновниця Національної ресторанної асоціації України Ольга Насонова.

«Ресторанний Київ сьогодні — місто жорстких контрастів. Мертва пустеля із зачиненими дверима кафе та ресторанів пожвавлюється оазами забитих ущерть закладів. Зачинена щонайменше третина київських ресторанів», — зауважує вона.

За її спостереженнями, лише близько 20% відкритих закладів громадського харчування демонструють хороше завантаження.

«З центральних київських — це “Кеди”, “Мусафір”, “Мілк Бар”, “Мімоза”, “Руккола”, Naprosecco — не називатиму всіх, але в усіх заповнених і до війни було все добре», — каже Насонова.

Окрім таких топових закладів, за її оцінками, шанси вижити мають два формати. Перший — це кав’ярні та пекарні, заклади з низьким середнім чеком і маленькою площею. Зокрема, «все буде добре», за словами експертки в мереж «Сімейна пекарня», «Еспресоголік», «Арома кава», «Львівські круасани». Причому в останніх все добре вже зараз — після візиту Анджеліни Джолі.

Фото: Mariana Vusiatytska / Unsplash

Другий затребуваний формат — заклади з концепцією простої та ситної кухні, такі як «Мусафір», «Мама Манана» та «Пузата хата».

«А ось екзотичні концепти зараз мають набагато менший попит, це наче примха. Суші, рамени — це швидше про побалувати себе зрідка», — припускає Насонова.

При цьому, за її словами, найкраще почуваються кіоски з шаурмою.

«Проста й дешева їжа — тренд найближчих місяців, а самотні чоловіки — головна аудиторія», — каже експертка.

Фото: Tanya Pro / Unsplash

Ціни на найдемократичніші позиції з початку війни зросли приблизно на 10%.

«Індекс київської перепічки зростає — вже 30 гривень, наприкінці 2021 року був 25 гривень. Для економістів ці цифри багато про що говорять. Ціни на каву почали зростати з початку року, капучино в січні було 32 гривні, у березні вже 35 гривень, у центрі зараз 38 гривень», — зауважує Насонова.

Вона також звертає увагу, що комендантська година практично зупинила роботу київських барів: «Закінчувати пити до 9-ї вечора звикнути важко». Водночас 16 травня в Києві дозволили продавати алкоголь у барах та ресторанах до 22:00.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button