Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Ілюстративне фото: unsplash

Після початку повномасштабної війни, коли люди почали переїжджати в обласні західного регіону, супермаркети там збільшили продажі на 50–100%. Водночас вони не змогли на цьому сильно заробити, пише Forbes.

Мережі «Родинна ковбаска» та «Родинна пекарня» в березні-квітні змінили асортимент на прилавках у західних областях. У торгівельних точках компанія стала продавати більше готових страв. За словами Олега Барана, власника мережі, це відповідь на запити нових покупців – переселенців з гарячих точок. Попит на кулінарію підвищився через те, що люди не мали змогу готувати. За березень-квітень у деяких магазинах мережі на Львівщині продажі зросли до 40%.

Схожа історія в Івано-Франківській та Закарпатській областях. Супермаркети «Наш Край» та SPAR за квітень наторгували на 30–80% більше, ніж зазвичай. Продажі найбільшої мережі «однодоларових» магазинів «Аврора» на Закарпатті зросли на 100%, у Львівській та Івано-Франківській областях – на 50%.

Forbes зазначає, що мережі не змогли багато заробити на переселенцях. Доставка товарів подорожчала мінімум на 50%, на 20% – вартість упаковки. Також уряд обмежив до 10% націнки на соціальні товари. У результаті загальна маржа ритейлерів впала. Також вдарила по прибутковості заборона продажу алкоголю, адже маржа на цей вид товару була вищою, ніж на продукти харчування.

До того ж люди стали економити. За словами комерційної директорки Dragon Capital Property Management Наталії Кравець, споживачі купують лише найнеобхідніше. Наприклад, в «Аврорі» в чотири рази зросли продажі швидкого харчування, але на половину впали продажі жувальних гумок.

Львівщина прийняла 335 тисяч вимушених переселенців, Закарпаття – близько 400 тисяч, Івано-Франківщина – понад 142 тисячі. У Волинській, Рівненській та Тернопільській областях значно менше переселенців – разом понад 157 тисяч.

У травні продажі в ритейлі на заході вже починають падати, оскільки переселенці стали повертатися до своїх міст.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button