Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото з презентації велоконцепції Маріуполя

23 лютого, за день до повномасштабного вторгнення Росії в Україну, команда міських планувальників презентувала велотранспортну концепцію Маріуполя.

Як повідомляє один з її авторів Альбертас Тамашаускас, експертна команда понад шість місяців збирала дані транспортної моделі міста, робила онлайн-опитування, досліджувала вулиці на велосипедах, провела воркшоп, аналізувала найкращі світові практики й консультувалася з колегами з Києва, Вінниці та Львова.

Результат роботи — документ, який став неактуальним, адже Маріуполь зруйновано. Однак автори все одно доповнили його ідеями та сподіваються, що звільнене та відновлене місто в майбутньому стане привітним для пішоходів і велосипедистів.

Для підготовки велоконцепції Маріуполя використали методику планування веломережі, що застосовується у Німеччині. Основою є принцип розбиття міста на транспортні райони — одиниці, всередині яких абсолютна більшість пересувань відбувається пішки, — між якими можна налагодити велосипедні маршрути.

При цьому в розділі з оглядом велосипедного розвитку в українських містах зазначається, що наразі Києв є «безумовним лідером України з розвитку велоінфраструктури».

До війни довжина велодоріжок Маріуполя налічувала менше 12 кілометрів, які переважно не були пов’язані між собою. Велоконцепція передбачала збільшити протяжність веломережі до 174 кілометрів.

Також пропонувалося збільшити кількість велопарковок, створити систему шерингу велосипедів і електросамокатів.

Велоконцепція містить перелік і мапу потенційних велошляхів Маріуполя.

Карта потенційних велосипедних шляхів Маріуполя

Орієнтуючись на принцип Vision Zero, автори пропонували запровадити нульову терпимість до ДТП. Це передбачало обмеження швидкості до 30 км/год, а біля шкіл і дитсадочків — до 20 км/год, встановити засоби примусового зниження швидкості й підвищені переходи тощо.

Розробку велоконцепції Маріуполя курував Департамент транспорту та зв’язку Маріупольської міської ради.

Читайте також: У червні в Маріуполі мали відкрити оновлену алею з видом на море

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button