Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 237 днів. За цей час ми опублікували 25854 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Himiway Bikes / Unsplash

Західні медіа продовжують писати про альтернативи бензиновим автомобілям на тлі війни Росії в Україні та потреби якнайшвидшої відмови від нафтопродуктів. Bloomberg CityLab вважає, що електровелосипеди можуть стати привабливим варіантом для тих, хто не хоче їздити на звичайних велосипедах.

Зазвичай однією з головних причин, чому люди не користуються велосипедами для щоденних поїздок, є відсутність безпечної інфраструктури. Але, наприклад, досвід американського Портленда показує, що так буває не завжди.

Десятиліття місто цілеспрямовано розвивало мережу велодоріжок, та частка поїздок на велосипеді все одно вперто коливається близько 7%. А останніми роками навіть знижується, що робить мету досягти 25% переміщень на велосипедах до 2035 року ще недосяжнішою.

Джон Макартур із центру дослідження транспорту при Портлендському університеті вважає, що змінити ситуацію могли б електровелосипеди — комфортніші для довших маршрутів, зручніші для перевезення вантажів. Водій велосипеда з мотором не буде непокоїтися про те, що доїде до офісу спітнілим і втомленим.

Головна перепона на шляху користування електровелосипедами — ціна. За даними Макартура, якщо звичайний велосипед у США коштує в середньому 753 долари, то середня вартість електровелосипеда сягає 2600 доларів. Ціни на вантажні електровелосипеди ще вищі — 5000 в середньому.

Стимулювати попит могли б субсидії та кредити. В США та Канаді діє понад 40 таких програм. Так, нещодавно в Денвері запустили програму, яка відшкодовує 1200 доларів у разі покупки електровелосипеда. Ініціатива була настільки популярною, що бюджет проєкту вичерпався менш як за три тижні.

Читайте також: Люксембург пропонує заборонити рух авто на вихідних в ЄС, щоб зменшити залежність від російського палива

У Франції торік запустили програму грантів по 2,5 тисячі євро для тих, хто погодиться поміняти старий автомобіль на електричний велосипед.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button