Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Kate Bezzubets / Unsplash

16 червня Офіс Трансформації Максима Бахматова презентував Публічний дашборд київського трафіку — візуалізацію втрат грошей та часу в заторах.

Досі столиця не вимірювала автомобільні затори. Про стан трафіку дізнавалися переважно завдяки сервісу TomTom. Так, за даними цієї компанії, зараз Київ — на третьому місці серед міст світу за інтенсивністю заторів.

Торік кияни стояли у заторах 229 годин, або 9,5 діб.

Команда Офісу Трансформації склала карту зразкових маршрутів, як покривають усі магістральні вулиці Києва. За допомогою Google Maps визначили еталонний час поїздки цими маршрутами в ідеальних умовах без затримок — заміри робили вночі. Ці дані порівнюють з поточною ситуацією з заторами.

Віджет демонструє реальний стан трафіку на дорогах в балах від 1 до 10, та у відсотках затримки щодо поїздки тим же маршрутом без затримок. Втрачений час міг би бути використаний на роботу. В середньому кожен киянин не доплачує до міського бюджету 18 гривень за кожну годину затримки: виходили з того, що година коштує 100 гривень, а податок на доходи фізичних осіб становить 18%.

Враховуючи середньодобову кількість людей, що переміщуються містом, загальні втрати складають 925 тисяч гривень на добу. Поза цим існують і справи, які кияни могли б зробити, якби не втрачали час у заторах, наприклад, читати книги, займатися спортом, вивчати мови тощо.

За підрахунками, з початку року Київ втратив через затори понад 580 мільйонів гривень.

Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 26 днів. За цей час ми опублікували 26914 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button