Трафік на львівській вулиці зменшився на 20%, а затори — кількаразово. Чому?
Щоб вулиці стали відчутно вільнішими, не обов'язково всім пересідати на громадський транспорт — достатньо скоротити кількість автівок на 20-25%.
Щоб вулиці стали відчутно вільнішими, не обов'язково всім пересідати на громадський транспорт — достатньо скоротити кількість автівок на 20-25%.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
На тлі дефіциту та подорожчання пального трафік на проспекті Івана Павла ІІ у Львові зменшився на 20%. Додатковим чинником стало якісне курсування громадського транспорту, повідомив Тvoemisto.tv керівник департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило.
Якщо торік проспектом, що раніше називався вулицею Хуторівкою, проїжджало 1500 автомобілів за годину в піковий період, то зараз це 1200-1250 автівок.
«Бачимо тут залежність, що на 20% менше машин на вулицях, і як в рази збільшується пропускна здатність і зменшується закоркованість», — зауважує Забарило.
Заступник начальника управління вуличної інфраструктури Павло Сирватка підкреслює: «Місто не має на меті пересадити 100% водіїв на громадський транспорт. Але навіть зменшивши потік авто за рахунок тих, кому не критично їхати машиною, затори зменшуються для тих, кому авто потрібне для роботи і пересування найбільше».
Дмитро Беспалов, директор компанії А+С Україна, що займається транспортним моделюванням, також звертав увангу на цей ефект, вивчаючи дані TomTom та дані камер під час пандемії.
Через карантин затримки на вулицях Києва зменшилися вдвічі-втричі, при тому, що автомобілів стало менше тільки приблизно на 20%.
«Ми побачили та відчули — межа між жахливими та помірними заторами дуже тонка! Це лише 1/4, тобто чверть», — зазначав Беспалов.
Нагадаємо, нещодавно Офіс Трансформації Максима Бахматова презентував дашборд київського трафіку — втрати грошей та часу в заторах.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті