Два українські проєкти здобули нагороди «Каннських левів»
У шортлист конкурсу потрапили також бренд «Дія» та проєкт від агенства ANGRY для Міністерства охорони здоров'я України.
У шортлист конкурсу потрапили також бренд «Дія» та проєкт від агенства ANGRY для Міністерства охорони здоров'я України.
На цьогорічному фестивалі творчості «Каннські леви» (колишній Міжнародний фестиваль реклами), що проходить у Франції, нагороджено два українських проєкти — айдентика Чорнобиля та Хортиці.
«Срібного лева» в категорії Craft/Design отримала Banda Agency за створення айдентики Чорнобиля. Задум авторів — зникомий логотип, який змінюється з кожним роком і зрештою повністю зникає у 2064 року, коли Чорнобильську електростанцію повністю виведуть з експлуатації. У 2018 році Banda здобула нагороду за брендинг Євробачення.
«Бронзовий лев» дістався компанії Bickerstaff за створення туристичного бренду острова Хортиця на Запоріжжі.
У шортлист конкурсу потрапили також бренд «Дія» та проєкт від агенства ANGRY для Міністерства охорони здоров’я України.
На відкритті фестивалю 20 червня до учасників Cannes Lions звернувся президент Володимир Зеленський.
«Зараз ви можете, просто застосовуючи ваші професійні якості, принести мир у Європу. Я вірю, що сила людської креативності більша, ніж сила ядерної держави, яка застрягла в минулому. Говоріть про Україну! Не давайте світу переключитися на щось інше!» — закликав він.
Торік срібного Каннського Лева здобув також проєкт Motherland Pride — Батьківщину-Матір оздобили веселковим ЛГБТ-прапором за допомогою дрону. Крім того, цілих сім відзнак отримав рекламний ролик Diesel, який знімали у Київському політехнічному інституті.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті