Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Зображення: Banda Agency

На цьогорічному фестивалі творчості «Каннські леви» (колишній Міжнародний фестиваль реклами), що проходить у Франції, нагороджено два українських проєкти — айдентика Чорнобиля та Хортиці.

«Срібного лева» в категорії Craft/Design отримала Banda Agency за створення айдентики Чорнобиля. Задум авторів — зникомий логотип, який змінюється з кожним роком і зрештою повністю зникає у 2064 року, коли Чорнобильську електростанцію повністю виведуть з експлуатації. У 2018 році Banda здобула нагороду за брендинг Євробачення.

Зображення: Banda Agency

«Бронзовий лев» дістався компанії Bickerstaff за створення туристичного бренду острова Хортиця на Запоріжжі.

Зображення: Bickerstaff

У шортлист конкурсу потрапили також бренд «Дія» та проєкт від агенства ANGRY для Міністерства охорони здоров’я України.

На відкритті фестивалю 20 червня до учасників Cannes Lions звернувся президент Володимир Зеленський.

«Зараз ви можете, просто застосовуючи ваші професійні якості, принести мир у Європу. Я вірю, що сила людської креативності більша, ніж сила ядерної держави, яка застрягла в минулому. Говоріть про Україну! Не давайте світу переключитися на щось інше!» — закликав він.

Торік срібного Каннського Лева здобув також проєкт Motherland Pride — Батьківщину-Матір оздобили веселковим ЛГБТ-прапором за допомогою дрону. Крім того, цілих сім відзнак отримав рекламний ролик Diesel, який знімали у Київському політехнічному інституті.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button