Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Artur Voznenko / Unsplash

З першого липня в Україні повернули мита та ПДВ на ввезення автомобілів з-за кордону, які були скасовані після початку війни. Однак директор консалтинової компанії «Про мобільність» Дмитро Беспалов прогнозує, що пільгове ввезення автівок незабаром знову повернуть.

«Це не перше і не останнє пільгове розмитнення вживаних автомобілів в Україні. Наступне буде можливо навіть цієї осені», — пише він у своєму блозі та наводить п’ять причин, чому це станеться.

  1. В умовах війни заправлений автомобіль під домом дає українцям відчуття безпеки. Війна пройде, але сусід-агресор залишиться, як і тривога та потреба мати напоготові тривожну сумку, ліки, документи й автомобіль.
  2. Потреба в автомобілях для фронту нікуди не зникла, на війні це розхідний матеріал. А саме це було чи не головним аргументом для скасування мит.
  3. Доступний автомобіль забезпечує відчуття рівності та справедливості. Беспалов зауважує, що українці переплачують подекуди дві-три вартості за вживаний автомобіль із ЄС. В цей час європейці, маючи вищі зарплати, купують автомобілі за нижчими цінами.
  4. Для наповнення бюджетів необхідно створити сприятливі умови для розвитку бізнесу, а не підвищувати податки, вважає Беспалов.
  5. Для покращення екології розвивають громадський транспорт та велоінфраструктуру, впроваджують заходи, що стримують автомобілекористування. В Україні поки що бракує надійних альтернатив приватному автомобілю.

На думку експерта, українська влада чутлива до думки вулиць і фейсбуку, тож можна очікувати повернення пільгового розмитнення.

Нагадаємо, нещодавно ми наводили статистику щодо рівня володіння автомобілями в країнах ЄС. Цифри демонструють, що кількість автівок на вулицях і затори не є прямо залежними від рівня автомобілеволодіння.

Читайте також: Подорожчання пального не змінить високе автомобілекористування у містах України

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button