Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash

Автовиробник BMW у деяких країнах почав продавати підписки на підігрів сидінь та керма. Таким чином компанія запроваджує мікротранзакції для користування високоякісними функціями авто, пише The Verge.

Щомісячна підписка на підігрів передніх сидінь коштує приблизно 18 доларів, підписка на рік – 180 доларів, на три роки – 300 доларів. За 415 доларів можна придбати необмежений доступ.

Вже цього тижня про запуск функції повідомили декілька торгових точок у Південній Кореї. Функції за підписками компанія почала впроваджувати у 2020 році. Підписка на підігрів сидінь доступна у цифрових магазинах BMW у Великій Британії, Німеччині, Новій Зеландії та Південній Африці.

У таких нововведень вже є критика. Клієнти незадоволені можливостями програмного забезпечення здійснювати мікротранзакції за автоматичне дальнє світло та адаптивний круїз-контроль. Вони назвали такі дії компанії жадібними та експлуататорськими.

У випадку з підігрівом сидінь, власники BMW вже мають усі необхідні компоненти, але компанія додала програмний блок на їхній функціонал, за видалення якого покупці повинні заплатити, пояснює видання.

Крім того, у Великій Британії BMW блокує без підписки підігрів керма (від 12 доларів на місяць), можливість записувати відео з камер автомобіля (235 доларів за необмежене використання) та спортивний пакет Iconic Sounds, який дозволяє відтворювати звуки двигуна у вашому автомобілі (за одноразову плату в 117 доларів).

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button