Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Gabriele bartoletti stella / Unsplash

Британська мережа супермаркетів Marks & Spencer прибере маркування терміну придатності з 300 видів свіжих фруктів і овочів, щоб зменшити харчові відходи, повідомляє The Guardian

Клієнти мережі, поза Британією більш відомої в якості виробника одягу, зможуть оцінити свіжість городини, просто роздивившись чи понюхавши продукт.

Це не перша компанія, яка відмовляється від позначення терміну придатності на окремих товарах. Найбільша британська продовольча мережа Tesco зробила це ще 2018 року. Німецькі супермаркети Lidl також не вказують цю інформацію на своїх фруктах і овочах.

Цьогоріч Morrisons, ще одна велика британська мережа, прибрала терміни придатності з молока, порадивши покупцям покладатися на старий перевірений метод: понюхати, чи воно не скисло. Так само наліпки «вжити до» прибрали з сиру та йогуртів.

У деяких випадках маркування «вжити до» (use by) вказує на дату, після якої зіпсований продукт може бути небезпечним. Однак розробники британських харчових стандартів не вважають, що це поширюється, скажімо, на молоко.

Альтернативна позначка best before («найкраще смакує до») стосується радше товарного вигляду продукта і замислювалася як рекомендація. Але більшість споживачів викидають овочі та інші продукти після вказаної дати, навіть якщо ті цілком придатні для вживання.

Найбільше британці викидають картоплі, далі йдуть хліб і молоко.

Глобальні обсяги викидів парникових газів можна зменшити на 45%, просто змінивши харчові звички, вважає кліматична організація Wrap. Зокрема, її експерти порахували, що відмова від маркування «вжити до» на свіжих овочах і фруктах дозволить зберегти 7 мільйонів кошиків їжі щороку.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button