Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: КВБЗ

Крюківський вагонобудівний завод веде переговори з компаніями з Євросоюзу щодо виготовлення вагонів під європейську колію шириною 1435 мм. Про це повідомляє Railway Gazette International.

Український виробник рухомого складу завершив випробування двох прототипів вагона-платформи, розробленого за європейськими стандартами. Наразі триває процес схвалення Європейським залізничним агентством.

Серійне виробництво планують запустити з першого кварталу 2023 року. Очікується, що прототип Sggrss 90-футової платформи буде готовий до випробувань у третьому кварталі 2022 року та схвалений у 2023.

Крюківський вагонобудівний завод у Кременчуці – одне з найбільших машинобудівних підприємств з повним виробничим циклом з виготовлення вантажних та пасажирських вагонів та локомотивів в Україні.

Нещодавно АРМА виявило в Україні російські активи на 70 млрд грн, серед них – 25%-ва частка у КВБЗ, які у 2012 році придбала австрійська компанія OW Capital Management. Фірма підконтрольна росіянину Станіславу Гамзалову.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button