Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24973 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Олександр Гречко

Петиція про скасування рішення Ради оборони Києва про зупинку роботи громадського транспорту під час повітряної тривоги за тиждень набрала необхідну кількість голосів. Станом на зараз проголосували 6042 людини.

Тепер петицію має розглянути мер Віталій Кличко, а потім дати доручення Раді оборони розглянути вимогу киян з петиції і ухвалити відповідне рішення. Головою Ради оборони також є Кличко.

У КМДА роз’яснювали, що після початку повітряної тривоги комунальний транспорт висаджуватиме пасажирів до найближчої зупинки або навіть «кишені». Передбачається, що пасажири прямуватимуть до укриття, а водій чекатиме на них це час плюс десять хвилин після відбою тривоги. Повторно сплачувати за проїзд не потрібно, зокрема якщо пасажир не встиг на той самий транспорт і сів у наступний.

На практиці водії міського транспорту реагують на тривоги по-різному: деякі автобуси продовжують рух, та чимало хто зупиняється. Водночас приватні маршрутки, як правило, не зупиняються ніколи. При цьому пасажири, яких висадили з транспорту, переважно стоять натовпом на зупинках чи обабіч дороги. Деякі продовжують свій шлях пішки, решта пересідають на маршрутки або таксі. Часом пасажири просто сидять у салоні тролейбуса, чекаючи кінця тривоги.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button