У більшості німецьких компаній, які залишили російський ринок, зросли обороти та виторги. Про це свідчать звіти за другий квартал, повідомляє DW.
Автомобільні концерни
Так, провідний виробник вантажівок Daimler Truck повністю припинив співпрацю з КАМАЗом ще 28 лютого, оголосивши про списання активів на 220 мільйонів євро. Здавалося, що це значні збитки, однак у другому кварталі глобальний виторг концерну зріс на 18% — до 12,1 мільярда євро, а прибуток — на 56%, до 946 мільйонів євро.
Таких результатів вдалося досягти завдяки підвищенню цін на вантажівки, деякому зростанню продажів, успішному розвитку сервісного бізнесу та зниженню курсу євро до долара.
Mercedes-Benz Group після початку війни призупинила поставки автомобілів до РФ і роботу заводу під Москвою. Хоча глобальні продажі знизилися на 7%, виторг збільшився на 7% до 36,4 мільярда євро, а прибуток — на 2%, склавши майже 3,2 мільярда євро.
Падіння продажів автомобільних компаній пояснюється браком напівпровідників. Водночас підняти виторг допомагає така стратегія: наявні чіпи вбудовують першою чергою у найдорожчі моделі, на які зберігається високий попит.
Попри закриття заводу в Калузі та збирального виробництва у Нижньому Новгороді, виторг Volkswagen зріс на 3,3% до 69,5 мільярда євро. BMW втратила виробництво у Калінінграді, однак виторг виріс на 21,6% до 34,8 мільярда євро.
Одяг
Виробник одягу Hugo Boss пережив «найсильніший другий квартал в історії» попри закриття понад двох десятків фірмових магазинів у Росії та припинення онлайн-продажів. Виторг зріс на 40% до 878 мільйонів євро, а операційний прибуток — більш як удвічі.
Puma закрила понад 90 фірмових магазинів у Росії і при цьому другий квартал став взагалі найкращим в історії компанії. Квартальний виторг зріс на чверть, вперше перевищивши два мільярди евро. Чистий прибуток підскочив більш як на 73% до 84,3 мільйона євро.
Як щодо неуспішних квартальних показників?
У деяких компаній справи йдуть не так добре, однак не через закриття бізнесу в Росії. Так, Adidas робила велику ставку на Китай і сильно постраждала від локдаунів і бойкоту західних товарів. Виторг на китайському ринку впав на 35%.
Siemens зазнала першого за 12 років квартального збитку. Це також не пов’язано з виходом з російського ринку. Річ у серйозних системних проблемах у керівництві та структурі дочірньої Siemens Energy. Поза цим сама Siemens демонструє зростання виторгу, а обсяги замовлень навіть побили рекорд.
Читайте також: Patreon, AliExpress, Auchan та інші — компанії, які досі не пішли з Росії
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті