Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Громадські активісти заснували ініціативу «Пасажири Києва» для просування якісних змін у транспортній системі Києва. Ініціатива покликана консолідувати зусилля фахівців-транспортників, активістів та пасажирів з метою покращення громадського транспорту міста.

Організатори мають на меті ініціювати системні зміни без яких неможливе якісне функціонування системи громадського транспорту. Зокрема, йдеться про перехід на оплату за транспортну роботу, організацію і контроль за виділеними смугами для громадського транспорту, зміну тарифної моделі, залучення коштів міжнародних фінансових організацій, реорганізацію маршрутів тощо.

Першою своєю ціллю «Пасажири Києва» назвали скасування рішення Ради оборони Києва щодо зупинки громадського транспорту під час повітряних тривог. Петиція співзасновника ініціативи Олександра Гречко вже набрала потрібні шість тисяч голосів і цього тижня має бути розглянута транспортною комісією Київради.

Також суттєвою проблемою в організації називають надмірно великі інтервали руху (понад 20 хвилин) на магістральних маршрутах, що вже приводить до перевантаженості транспорту у пікові години. При цьому відсутня динаміка на збільшення випуску напередодні першого вересня.

Співзасновниками громадської ініціативи «Пасажири Києва» є активіст Олександр Гречко, транспортний аналітик Олександр Рак, фахівець з транспортного планування та громадського транспорту Антон Гаген, урбаніст та учасник ГО «Урбан крю» Вадим Денисенко, урбаніст та учасник ГО «Урбанрада Києва» Віталій Селик, інженер та фахівець з проектування трамвайних і тролейбусних ліній В’ячеслав Скриль, автор влогу «Залізні магістралі» Олег Васильєв, активіст Сергій Пасюта, автор влогу «ЗупиниЛося» Костянтин Андріюк, журналіст та громадський активіст Олександр Рудоманов, інженер-конструктор та автор влогу Makahon Дмитро Макагон, засновник аналітичного центру Cedos Іван Вербицький.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button