Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: unsplash

Німецький уряд пропонує запровадити місячний проїзний на громадський транспорт вартістю 49-69 євро, пише Bloomberg. У разі ухвалення новий тариф може діяти протягом наступного року чи довше.

Квиток, що включає всі види міського і регіонального транспорту, поки знаходиться у розробці. Для реалізації програми федеральні землі мають погодитися додавати кошти з власного бюджету до субсидії в розмірі 1,5 мільярда євро від національного уряду.

Такий квиток найбільше користуватиметься популярністю у жителів великих міст. Наприклад, жителі Берліна та Гамбурга зараз платять 86 євро та 71 євро відповідно за місячний проїзний. Водночас запропонований квиток не заохочуватиме жителів невеликих міст, де місячні витрати на коротші відстані становлять менше 49 євро. Крім того, квитки на залізничний транспорт та автобуси в Німеччині вже часто дешевші, ніж подорожі автомобілем. Тому цей план не обов’язково стимулюватиме водіїв пересідати на громадський транспорт.

Все літо у Німеччині діяв 9-євровий квиток на весь громадський транспорт. Ми писали, що експеримент із ультрадешевим проїздом допоміг знизити викиди діоксиду вуглецю в обсязі, еквівалентному річним викидам від забезпечення електрикою 350 тисяч домогосподарств.

Інші країни Європи також знижують вартість проїзду або роблять його зовсім безкоштовним як інструмент для врегулювання енергетичної кризи. Іспанія пропонує пасажирам безкоштовні абонементні квитки на приміську залізницю з першого вересня по 31 грудня. Раніше столиця Естонії Таллінн, Дюнкерк у Франції, Фрідек-Містек у Чехії та країна Люксембург зробили свій громадський транспорт повністю безкоштовним як постійний захід.

Читайте також: У яких містах Європи громадський транспорт є безоплатним?

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button